|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: InnbruddVi har alltid på alarmen i øverste etasje om natten. Særlig siden vi bor i et sånt måderne hus med glassdører over alt.
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Innbrudd
Samme her, alarmen står på om natten. Det er egentlig den viktigste funksjonen med alarmen. Én ting er om ting blir borte på dagtid, men jeg vil virkelig, virkelig ikke ha fremmede mennesker i hus når vi er hjemme. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: InnbruddNoen venner av oss på Snarøya hadde et veldig likt innbrudd for to uker siden. I helgen, på dagtid. De hadde også brutt opp et vindu; meget pent. De hadde hatt god tid da, så de må ha spanet/hatt info som visste at eierne var på hytta den helgen. De hadde laget seg brødskiver underveis, men ryddet og satt oppvasken pent fra seg i oppvasken.
|
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: InnbruddÆsj, så ekkelt! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: InnbruddNaboen hadde innbrudd for noen år siden, og hunden sov søtt utenfor soveromsdøra deres mens tyvene romsterte vilt i huset. Vaktbikkje, liksom. |
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Ikke i selve byen, og jeg har ikke sett rein på Tromsøya (men derimot elg, da jeg var liten - den må ha svømt over sundet). Men på Kvaløya, der foreldrene mine bor, der er det stadig vekk rein nede i boligfeltet, ja. De lunter bortover mellom husene og spiser i grøftekantene og slikt.
|
|
|
#9 |
|
Viser tenner
|
Grøftekanten? :sjingrestemme: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddUff, så kjipt og ekkelt, Heiko!
|
|
|
#12 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: InnbruddOi, så ekkelt! Synes de der alarm-folkene virket mistenksomme, jeg. Skjønner at dere blir litt paranoide. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Innbrudd
|
|
|
#16 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: InnbruddJeg må bli flinkere til å låse døren nede gitt. Jeg har jo den ulåst når jeg vet at Christian er ferdig på skolen og kan komme når som helst. Enten er han her eller hos besteforeldrene sine.
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg er sikkert helt snål i huet, men jeg syns slike historier er herlige, og jeg blir glad av det.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: InnbruddHm. Jeg hadde nok ikke synes det var så lystig å vite at en med vikarierende normalitetsbegreper gjemte seg på soverommet mitt.
|
![]() |
|
|