Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Ja 55 29,57%
Nei 131 70,43%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 22:03   #61
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

Ja, han er den morsomste.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:05   #62
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes han stort sett er morsom, men noen ganger bommer han.
Jeg synes forøvrig han virker mer usikker enn arrogant, eller påtatt arrogant kanskje. Hver gang han blir usikker så drikker han vann for å ikke miste ansikt f.eks., det er svært tydelig synes jeg. Men jeg ler av ham jeg.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:08   #63
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, han kan sette ting på spissen.

Gammel 09-12-08, 22:10   #64
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Jeg synes stort sett han er morsom. Jeg har lite sansen for sånn Espen Eckbo humor. Synes OJ er mye bedre. Det er ikke så veldig ofte jeg synes han har gått over grensen heller.

Jeg liker ingen av dem. Syns de er slemme.

Gammel 09-12-08, 22:15   #65
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ledd mye av OJ gjennom årene. Det er på langt nær alt som treffer meg, men når det først treffer ler jeg så jeg griner.

Er lenge siden jeg har sett noe av han utenom Torsdagsklubben, som på ingen måte kan kalles hans höydare.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:18   #66
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:19   #67
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ikke i det hele tatt. Jeg har aldri forstått greia. Jeg blir ikke fornærmet eller sjokkert av det han sier; jeg synes bare han fremfører det kleint.

At noen vil betale for å se og høre den mannen er beyond me.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:20   #68
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte ikke, for jeg synes ofte at han er morsom, og jeg liker at man kan tøye grensene. Men når han tråkker langt over, og sårer mange mennesker, så er han ikke morsom.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:26   #69
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns han har gjort mange morsomme figurer og jeg liker at han provoserer. Jeg ser ikke på Torsdagsklubben siden jeg ikke syns det er særlig morsomt med Silje Stang og Thomas Gjertsen ( ), men etter det jeg har lest om de siste utspillene så tror jeg ikke jeg vil kalle det hetsing.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:54   #70
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes han var morsom sammen med Trond Kirkvaag. I Torsdagsklubben synes jeg bare det er flaut.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:58   #71
Skvetten
Passiv

Standard

Ja, jeg liker at han tøyer grensene og harselerer med alt mulig.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:05   #72
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Han har noen gullkorn av og til... Liker best karakterene hans, som Tårnfrid.

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:19   #73
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Stemte nei.
Han var morsommere før. Nå drar han tingene såååå langt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:21   #74
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og selv om innholdet er sjokkerende, er formatet så forutsigbart, og stilen hans blir mer og mer floskler.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:23   #75
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender jeg syns han treffer, men veldig ofte syns jeg han bare blir platt og pinlig.

Gammel 09-12-08, 23:34   #76
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nei, jeg liker han ikke. Han trår over grenser som egentlig er unødvendige å trå over, hadde han vært morsom nok hadde han ikke behøvd å gjøre det.

Godt sagt, slik opplever jeg det også!

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 23:48   #77
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg syns han er en gjesp nå, men at han var veldig morsom før. :klarte ikke stemme:

Gammel 09-12-08, 23:51   #78
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg syns han er en gjesp nå, men at han var veldig morsom før. :klarte ikke stemme:

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes t.o.m Revolvermagasinet var morsomt, men det er kanskje bare jeg som er gammel nok til å huske det? (Det var et radioprogram altså.)

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Revolvermagasinet var jo RADIOPROGRAMMET!

Ja! :mimre:

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det hender jeg syns han treffer, men veldig ofte syns jeg han bare blir platt og pinlig.

Enig.

Gammel 09-12-08, 23:59   #79
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes han er morsom

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 00:18   #80
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Han krysser en linje i blandt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.