|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme? | |||
| Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme |
|
10 | 5,92% |
| Jeg låser døren om natten |
|
71 | 42,01% |
| Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn |
|
17 | 10,06% |
| Jeg låser alltid døren |
|
67 | 39,64% |
| Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser |
|
15 | 8,88% |
| Annet, spesifiser gjerne i tråden |
|
16 | 9,47% |
| Jeg bor i byen |
|
60 | 35,50% |
| Jeg bor på landet |
|
39 | 23,08% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser om natten, og vi bor byen
|
|
|
#62 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?
Det gjør jeg og.
|
|
|
#64 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Ja stort sett alltid og ihvertfall om natten
|
|
|
|
#65 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Mannen min låser alltid døren og vil at jeg gjør det samme. 99% av tiden husker jeg det nå. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser alltid døra, uansett om jeg er hjemme eller ikke. Svigerfar ler av meg, og sier det er tydelig jeg er vant til å bo i Oslo, og ikke skjønner at jeg bor på landet nå. Men søren heller, noen ganger er jeg i kjelleren, så er jeg i andre etajse, og ikke har jeg da kontroll på om noen finner på å komme inn. Liker å ha kontroll, jeg.
|
|
|
#69 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Bor i by og låser døra kun på natten.
|
|
|
#70 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?VI låser alltid om natten, jeg låser om kvelden når jeg sitter i tvstuen og ikke har oversikt. Vi bor mer eller mindre i byen. På dagtid låser vi når jenta er hjemme, hun stikker av om ikke.
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid om natta, og er jeg alene hjemme med jentene, tør jeg ikke sove med vinduet oppe engang.
|
|
|
#73 |
|
geskjeftig
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi har smekklås, så den låser for meg.
|
|
|
#74 |
|
Drømmer
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid døren når vi er hjemme. Egentlig ikke nødvendig siden man må gjennom ennå en dør nede som er låst hele tiden. Bor i leilighetskompleks ca 1 t fra oslo. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låse på dagtid gjør jeg kun om jeg skal sove. Låser alltid om natta.
|
|
|
#76 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Kun på natta.
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser døren om natten, og av og til sent på kvelden hvis jeg er alene hjemme. Vi har flere ganger snakket om at vi kanskje burde bli flinkere til å låse døren hele tiden, fordi vi ser at alle andre rundt oss gjør det. Men, ingen av oss greier å huske på det. Vi bor forresten i en ganske stor by, men ikke i sentrum. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Alltid. My home is my castle. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
fri
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser kun om natta. Da vi bodde i Oslo, så opplevde vi faktisk at noen kom inn i huset og rappet med seg arbeidsveska til mannen som lå i yttergangen, med PC, lommebok og mobiler i. Vi fant den heldigvis igjen i nabolaget kort tid etterpå. Etter det begynte vi å låse døren også når vi var hjemme, men med små unger som løper ut og inn er ikke det så lett etterhvert. |
|
|
|
![]() |
|
|