Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme?
Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme 10 5,92%
Jeg låser døren om natten 71 42,01%
Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn 17 10,06%
Jeg låser alltid døren 67 39,64%
Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser 15 8,88%
Annet, spesifiser gjerne i tråden 16 9,47%
Jeg bor i byen 60 35,50%
Jeg bor på landet 39 23,08%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 08:12   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?

Litt inspirert av barnehagebiltråden kom jeg på at det nok også er forskjeller på om man låser inngangsdøren når man er hjemme. Jeg låser alltid døren om natten, samt hvis jeg befinner meg et sted i huset hvor jeg ikke har oversikt over om det kommer noen inn, men ellers lar jeg stort sett døren stå ulåst når jeg er hjemme. Det samme gjør mannen. Vi har naboer som alltid låser døren. Moren min låser automatisk døren når hun kommer inn, noe som irriterer meg litt, da jeg syns det er unødvendig.

Er det et byfenomen at man låser døren når man er hjemme?

Flervalgspoll kommer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.