|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glad
|
Sv: Er dere hyttemennesker?Ja jeg er hyttemenneske. Spesielt etter at vi fikk innedo på hytta til svigers. Det er den vi har tilgang på, og det gratis. Ville nok ikke kjøpt meg hytte selv. Og til spørsmålet om spill funker bedre på hytta: Ja, både brettspill og yatzy. Peisvarme og levende lys er utrolig koselig i påska og høst/vår.
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Er dere hyttemennesker?Vi har hytte ved sjøen, men ettersom det har vært barndomshjemmet til min svigerfar har vi vanlig standard der, så jeg får ikke helt den store hytteølelen der egetnlig. Vi har også båt som bruker til å reise på ferie med 2-3-4 uker hver sommer. Min samboer og jeg spiller aldri kort eller yatzy hjemme, men på båttur hender det vi glimter til. Er liksom ikke så mye annet å ta seg til på kvelden, unntatt soving og skravling, og skravle kan man jo gjøre under spillingen.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere hyttemennesker?Jeg ville ikke sluttet å reise på ferie til andre land/andre steder i landet selv om vi hadde hatt hytte. Men vi vurderer hytte nå, på fjellet/skogen for å kunne reise bort mange helger/vinterferie/juleferie/påske for å stå på langrenn, alpint og for fiske og tur i fjellet. Det har vi ikke på samme måten her vi bor, spesielt fordi vintrene er så snøfattige for tiden. Jeg vil at ungene skal få oppleve mye mer skitid enn vi får til hjemme. Men jeg liker komfort, så vi (eller jeg) sliter med at behov og ønsker ikke står i stil med hva vi kan gi i pris. For min del, når jeg ikke kan få deilig, stor komfort hytte, så er en leilighet med ski in/out det ideelle. Mannen ser mer sjarmen med en øde hytte uten særlig komfort, men har blitt en smule overbevist av mine argumenter. Sette seg i bilen og komme opp til en behagelig hytte/leilighet på fjellet, rett på med skiene og kos på kveldene. Min erfaring er at man ikke ser så mye på tv (gjerne fordi man ikke har mer enn en kanal), mere utetid og man slapper av på annen måte enn hjemme.
|
![]() |
|
|