|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storbror: |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storesøster får "Alice i eventyrland" - pop-up bok. Hun ønsker seg jo det meste, men jeg tror en bilbane står høyt oppe på listen, så da blir det kanskje det. Hun har jo bursdag 22.des også, så desember er et gavegilde for henne. Vi setter sikkert inn litt penger på konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?her blir det buzz, en liten legofigur, og kanskje et PSspill til eldste.
![]() |
#66 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?... Sist redigert av TBM : 07-12-06 kl 14:14. |
![]() |
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storesøster får engelsk ordbok, kosedress i velur og Bratz-dukker. Det siste er fordi den svake moren hennes var på salg i sommer... Hun trenger det egentlig ikke... |
![]() |
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Jeg tror det er på tide at Storesøster får egen PC, så det blir nok det til henne. Storm bør nok få et eller annet veldig solid. Som ikke bråker. Eventuelt kan han jo få en rattkjelke. |
![]() |
![]() |
#70 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Mazungen får en V-tech smartbook av oss, med 2 ekstra bøker (shoppet på salg) Balettskranke osv også. Noen barbie og legogreier blir det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?
Mazungen får forresten en gammel PC satt opp på loftstuen, men trengte høytalere så hun får det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Junior får Lokomotivet Thomas i Duplo og akebrett. I tillegg har jeg handlet en del vinterklær som han skal få, det får han sikkert bruk for i nord Norge
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Tja, vet ikke ennå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Vi lurer veldig på å kjøpe bilbane til Vesla. Det eneste jeg tenker på er om hun er litt for liten?
![]() |
#76 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Frøkena på 1,5 år har jeg faktisk ingen julegaveideer til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|