|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Nå er ungenes gaver i boks:
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Aner ikke.
|
|
|
#3 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Det blir bare kjedelige gaver iår, siden det er ikke så lenge siden vi flyttet inn i dette nye huset. Så det blir garderrobeskap, pyjamas og sengtøy i en eller annen disnyfigur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storebror på 4,5 år får Playstation med Cars-spill som vi spleiser på med svigerforeldre. Jeg er egentlig imot og ville vente mye lenger, men ble helt nedstemt...Ellers ønsker han seg Froskehåndkle-og klut som han har mistet og "saueskinn-teppe" fra Ikea som lillesøster fikk på rommet sitt. Ellers har han også pekt ut masse fra lekebrosjyrer, så vi får se.
|
|
|
#5 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storesøster 4: Kardemommeby bok, Josefine pc-spill og Første store blå ordbok
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Vi vet ikke helt enda, men det blir i hvert fall et par bøker. I tillegg kjøper vi vel Cars-filmen eller PS2-spillet, samt at vi vurderer å kjøpe en bærbar DVD-spiller til ham. Vi skal fly til Tenerife i januar og da er nok kjekt å ha en slik. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Nesten femåringen får babyborn som kan bade og som har mørk hud. Åtteåringen får brettspillet Ticket to ride og tiåringen får sengeteppe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storesøster får "Alice i eventyrland" - pop-up bok. Hun ønsker seg jo det meste, men jeg tror en bilbane står høyt oppe på listen, så da blir det kanskje det. Hun har jo bursdag 22.des også, så desember er et gavegilde for henne. Vi setter sikkert inn litt penger på konto. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Tja, vet ikke ennå... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Vi lurer veldig på å kjøpe bilbane til Vesla. Det eneste jeg tenker på er om hun er litt for liten?
|
|
|
#14 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Frøkena på 1,5 år har jeg faktisk ingen julegaveideer til. |
|
|
|
![]() |
|
|