|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Skal du slukke lyset lørdag? | |||
Selvsagt!
|
|
93 | 57,41% |
Tja, kanskje?
|
|
31 | 19,14% |
Nei, er mørkredd
|
|
10 | 6,17% |
Å hoppsideisi!
|
|
34 | 20,99% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Earth Hour 2009Lys hos mange av naboene her. |
|
|
|
#64 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Earth Hour 2009Jeg kan også se mange naboer og bare ett sted kan jeg se lys inne. Utelysene her er på, men de er sånne automatiske og jeg vet ikke hvordan de slås av.
|
|
|
#65 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Earth Hour 2009Her er det lys i kun tre av 14 rekkehus ...
|
|
|
#67 |
|
Pauset
|
Sv: Earth Hour 2009Her er det kanskje 25% som har slått av lysene av de jeg kan se.. og det er jo en del iom at jeg har et borettlag med blokker rett bak huset. Men kan jo hende de ikke er hjemme og.. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Earth Hour 2009Det er lys hos mange naboer her, men en god del har skrudd av. Mange skrudde av etter 21. Kanskje de kom på det når de så nyhetene. Jeg har utsikt langt innover i fjorden og utover øyene, og det er mye mørkere enn vanlig i hvert fall. Mest merkbart for meg er det vel at kirka på øya ligger i mørke. Den er vanligvis et flombelyst landemerke. Sist redigert av Kaija : 28-03-09 kl 22:50. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Sv: Earth Hour 2009Ja, men jeg gidder ikke reise meg. |
|
|
|
#73 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Earth Hour 2009Det var en koselig time. Eldstemann leste Harry Potter i lommelyktlys, og mannen spilte gitar mens mellomsøster andektig fikk være oppe en time ekstra, og satt knuget seg inntil meg og snakket om gamle dager.
|
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Earth Hour 2009Her har det vært mørkt. Men ser bare to andre hus med lysene av og jeg har utsikt til mange hus
|
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Earth Hour 2009Her gjorde stearinlysene at det ble uutholdelig varmt, så min miljøbevisste sønn var ivrig etter å skru på lysene når timen var over. |
|
|
|
#76 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Earth Hour 2009Endel mørklagte hus her også - gæmlisnaboene på hver side var ikke med. Vi hadde TV på vi da - ikke slått på særlig med lys ennå heller. Det er jo ganske koselig og.
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Earth Hour 2009Klart jeg var med. |
|
|
|
#80 |
|
Trøtt
|
Sv: Earth Hour 2009her var det mørkt, og det er det fremdeles. Det som er fint er jo alle store firma og organisasjoner som slokker lyset på store bygg selv om det bare er for en time.
|
![]() |
|
|