|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MadonnakonsertDet var en bra konsert i går, tross dårlig vær. Jeg hadde på fullt regntøy og støvler, og er veldig glad for det. Utrolig nok var det mange der med høyhælte sko og stoffsko. Jeg traff en som hadde med seg datteren på ca 10 år som også hadde regntøy, men vanlige sko?
|
|
|
#2 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madonnakonsert
Den fremoverpressingen var til å ta å føle på ja! Jeg sto på sammeplassen hele tiden, det var mange som skulle forran meg. De kunne prøve seg!!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: MadonnakonsertJeg er enig med gurgle.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, akkurat det var ganske teit. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: MadonnakonsertFnis, selvfølgelig fungerer ikke video og lys helt som det skal når det er full storm? Og scenegulvet er dritglatt, jeg gjetter på at det hadde lagt en større demper på numrene om danserne brakk beina der oppe enn om håndklefolket tørker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spotene merket jeg ikke manglet men skjermene burde vel kunne fungere selv med regn? De funket jo ikke akkurat bra før uværet kom heller.
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: MadonnakonsertJeg lurte på om jeg skulle ringe deg og bitche da hele den ene skjermen blacket, men jeg fant ut at du sikkert var opptatt.
|
|
|
#9 |
|
I gapestokken
Sv: MadonnakonsertMan kan ikke forvente at utstyret tåler så dårlig vær. Det var virkelig ekstremtesting av det. Og jeg synes ikke at Madonna sutret over regnet. Ja hun kommenterte det, men ikke på en sutrete måte. Og når hun sa at det måtte slutte å regne var bare publikum med og jublet for det. Og selvsagt blir ikke dansingen helt den samme når det er så vått på scenen. Jeg er takknemlig for at hun trosset drittværet og holdt konserten. Jeg synes hun var heller sporty enn sutrete.
|
|
|
#10 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
Sv: MadonnakonsertJeg var kledd i høye gummistøvler og Helly Hansen regnfrakk, så jeg følte meg godt utstyrt i forhold til været. Allikevel var det så og si umulig å ikke bli våt. Var litt skuffet over konserten dessverre, vi var 9 stykker i mitt følge og jeg tror alle sammen følte det samme.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: MadonnakonsertJeg var litt småhissig på forsinkelsen jeg også, men mer andre veien. Hvorfor pokkern varte showet til lenger enn 23, lissom. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Madonnakonsert- What's with the ra-a-ain? (20 sek)
|
|
|
#14 |
|
I gapestokken
Ja, jeg fikk med meg alt dette jeg også. Men ingenting av dette ble sagt på en sutrete måte. Det er ganske naturlig å kommentere regnet når det pissregner, og man er ikke klagete bare fordi man gjør det. Det er måten man gjør det på.
|
|
|
#15 |
|
|
Poenget er at man selvfølgelig kommenterer det, men at man kommenterer det på en eller annen positiv måte. Ikke ved å sutre. Hun kan lære av de som spilte på lillescenen på Oslo Live i år da det også regna "bittelitt". |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er heeeeeeelt enig!
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: MadonnakonsertJeg priste meg lykkelig hver gang kordamene trådde til.
|
![]() |
|
|