Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 21:20   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Det finnes jo flere typer, og de utvider seg. *bred fot og høy vrist*

OK, good to know. Jeg får se om jeg finner noe til uka, så rekker jeg å gå det inn før vi reiser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:16   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har tre par Birkenstocksandaler som er gode å gå i. Har brukt det ene paret på storbytrasking, og det fungerte fint.
Jeg har disse i rosa og svart:

Gammel 23-06-09, 21:31   #3
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Teva har jeg også vandret storbyer med. Kjempegode de også!
http://www.teva.com/productslist.asp...yid=425&page=1

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:37   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

OK, du liker ikke Camper, men disse her er, utrolig nok, utrolig gode å gå med (bare man går dem inn på forhånd, utstyrt med gnagsårplaster/stift), og i denne rødfargen burde de være noe for deg. Utrolig god demping i hælen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:39   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forøvrig disse fra Birkenstock:

I tillegg til den klassiske kjerring-helsesandalmodellen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 11:14   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry, jeg bruker ikke El Naturalista om det så er de siste skoene i verden. Det er veldig langt fra min stil.

Sist redigert av Tallulah : 24-06-09 kl 11:54.
Gammel 26-06-09, 15:30   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sorry, jeg bruker ikke El Naturalista om det så er de siste skoene i verden. Det er veldig langt fra min stil.

(Skjønner deg godt, da. Det finnes finere sko å se på, men gjelder det trasking i mange timer på supersensitive føtter, må forfengeligheten vike...)

Gammel 24-06-09, 11:26   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått mange mil i Puma, har ikke vært noe problem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 11:41   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trasket rundt i disse i London i hele fjor sommer og kommer garantert til å gjøre det samme i år. De er ikke så stygge heller og aller viktigst - de har solid hæl og tykk såle som demper supert på asfalt. Synes disse er mye bedre å gå med en Birkenstock (dog ikke så pene). Det er også en Crocs butikk rett ovenfor Birkenstock i Neal Street.
https://www.taylorshoes.com/p-265-athens.aspx

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:08   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

De svarte var jo enda finere! Men jeg liker ikke å bestille sko på nett, jeg må prøve dem.

Bauche: Du må jo spørre om slikt! Alle blir bare veldig glade.

Gammel 24-06-09, 13:55   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Maxi: de var ikke så dumme, nei!

Gammel 24-06-09, 14:08   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt en gang derfra. Det gikk kjapt da, fikk de innen ei uke.
Da har jeg dårligere erfaring med Sportmann for å si det sånn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:10   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri bestilt fra Sportmann for det er ganske dyrt i frakt. - Men vurderer nå da...

Gammel 24-06-09, 14:13   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har aldri bestilt fra Sportmann for det er ganske dyrt i frakt. - Men vurderer nå da...

Men hvorfor ikke brandos, med gratis frakt?

Gammel 27-06-09, 00:08   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men hvorfor ikke brandos, med gratis frakt?

Fordi de koster 300 kroner mindre på sportmann - og Så dyr er jo ikke portoen da

Gammel 11-07-09, 18:29   #16
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har desse fra Geox. Veldig veldig gode.

Geox

Gammel 24-06-09, 14:14   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hm, de virker nok litt dyrere på Brandos nå ja ser jeg...

Gammel 26-06-09, 20:30   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.