|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?
OK, good to know. Jeg får se om jeg finner noe til uka, så rekker jeg å gå det inn før vi reiser.
|
|
|
#2 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg har tre par Birkenstocksandaler som er gode å gå i. Har brukt det ene paret på storbytrasking, og det fungerte fint.
|
|
|
#3 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Teva har jeg også vandret storbyer med. Kjempegode de også! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?OK, du liker ikke Camper, men disse her er, utrolig nok, utrolig gode å gå med (bare man går dem inn på forhånd, utstyrt med gnagsårplaster/stift), og i denne rødfargen burde de være noe for deg. Utrolig god demping i hælen.
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg har forøvrig disse fra Birkenstock:
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Sorry, jeg bruker ikke El Naturalista om det så er de siste skoene i verden. Det er veldig langt fra min stil.
Sist redigert av Tallulah : 24-06-09 kl 11:54. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg trasket rundt i disse i London i hele fjor sommer og kommer garantert til å gjøre det samme i år. De er ikke så stygge heller og aller viktigst - de har solid hæl og tykk såle som demper supert på asfalt. Synes disse er mye bedre å gå med en Birkenstock (dog ikke så pene). Det er også en Crocs butikk rett ovenfor Birkenstock i Neal Street. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?De svarte var jo enda finere! Men jeg liker ikke å bestille sko på nett, jeg må prøve dem.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg har bestilt en gang derfra. Det gikk kjapt da, fikk de innen ei uke.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Men hvorfor ikke brandos, med gratis frakt?
|
![]() |
|
|