Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 15:29   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Jeg er en flip-flop kinda gal, og trenger noe behagelig å ha på beina i London i sommer. Regner med at vi kommer til å gå endel. Hva slags sandaler er best? Finnes det noen virkelig gode flip-plopper? Som i tillegg er fine?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:32   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?

Fine? Kjipp-kjapper er per definisjon groteske.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:34   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine sandalar som også er gode å gå i har eg til dags dato ikkje sett så eg følge spent med.

Gammel 23-06-09, 15:36   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekko har jo endel fine alternativer.

Gammel 23-06-09, 15:38   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har noen fine "fotformaktige" på Bianco. Pass på at sålen ikke er av type flat lefse og at stroppene ikke er av type stiv plastikk, så er du på vei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:38   #6
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Disse fra Bianco er helt fantastiske å gå i!
Finnes i flere farger.

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:38   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fine? Kjipp-kjapper er per definisjon groteske.

Nei, de har ikke overdimensjonerte såler i mixed material, skinn i ulike farger, fasonger og teksturer og lissom-sjuskete sømmer.

Disse er ikke groteske (som er de jeg har på meg nå):

Ikke disse heller:

Uansett, de er helt greie å gå i, men ikke til hele dagen på asfalt. Så da trenger jeg noe med litt mer demping.

Gammel 23-06-09, 15:39   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Debra: Jeg har hørt mye bra om de der, men jeg er ikke så begeistret for sånne som man stikker storetåa inni.

Gammel 23-06-09, 15:41   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta en tur på Birkenstock-butikken i Covent Garden (Neal Street tror jeg) den første dagen. Der finner du ihvertfall gode sko. Noen av dem ser ikke så verst ut heller.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:41   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Debra: Jeg har hørt mye bra om de der, men jeg er ikke så begeistret for sånne som man stikker storetåa inni.

Eg har slike og dei er ok å gå i men ikkje sånn fantastiske at eg hadde brukt dei timesvis. Dessuten blir dei fort svette og klamme.

Gammel 23-06-09, 15:42   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Hva med Fit-flop, da?

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:42   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Hva med Fit-flop, da?

Det var den tråden som inspirerte meg til å legge inn denne. Men det er jo sånne trene-sko, jeg vil ha noe behagelig, ikke noe som jeg blir så støl av at jeg ikke greier å gå dagen etter.

Gammel 23-06-09, 15:43   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ta en tur på Birkenstock-butikken i Covent Garden (Neal Street tror jeg) den første dagen. Der finner du ihvertfall gode sko. Noen av dem ser ikke så verst ut heller.

Neal Street! Det var en god idé. Birkenstock har jo blitt litt hippere med åra.

Gammel 23-06-09, 15:46   #14
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Ikke jeg heller, men disse er absolutt verdt en test.
Ble overrasket over hvor gode de var

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:47   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet at du alltid nevner Converse hver gang jeg sier noe om sko?

Derfor: Converse. Sandaler er oppskrytt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 15:51   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er definitivt ingen flip-flopdame, men om du skal ha gode sko, så er merell helt fantastiske å gå med pga den gode dempingen

De har endel enkle, men endel er temmelig glorete da...(and that is not in a good way)

Gammel 23-06-09, 18:31   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du vet at du alltid nevner Converse hver gang jeg sier noe om sko?

Derfor: Converse. Sandaler er oppskrytt.

Jeg skal selvfølgelig ha med converse også. Men blir det varmt slik som det kan være varmt i London, skal jeg ikke gå med converse.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er definitivt ingen flip-flopdame, men om du skal ha gode sko, så er merell helt fantastiske å gå med pga den gode dempingen

De har endel enkle, men endel er temmelig glorete da...(and that is not in a good way)

Glorete in a bad way er absolutt bad, ja. Finnes de i sportsbutikker f.eks? Da kan jeg jo se om jeg finner noen som ikke er glorete.

Gammel 23-06-09, 18:34   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sånne fra Merrell. De har ikke så verst pen/komfortabel-ratio.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:45   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal selvfølgelig ha med converse også. Men blir det varmt slik som det kan være varmt i London, skal jeg ikke gå med converse.

Glorete in a bad way er absolutt bad, ja. Finnes de i sportsbutikker f.eks? Da kan jeg jo se om jeg finner noen som ikke er glorete.

Falkanger har Merell. Endel vanlige skobutikker har det vel tror jeg.

Gammel 23-06-09, 20:52   #20
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til storbytrasking duger bare sneakers uansett hvor varmt det er, synes jeg. Jeg har vært i flere storbyer i stekende hete og joggesko (til nød ballerinasko fra Clarks) er det eneste jeg holder ut i hvis man virkelig skal traske mye. Så har jeg finere sko i vesken for enkelt bytte når jeg vil se fin ut på ettermiddagen. Det fungerer ypperlig. Det er mulig Camper har noen behagelige sandaler/flip-flop-typer, men det kommer jo an på om man er en Camper-type.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.