|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Ingen av mine foreldre har tatt utdannelse. Begge gikk vel framhaldsskolen eller hva det het, men etter det har de bare arbeidet. |
![]() |
![]() |
#62 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Min mor er utdannet lærer og min far er bonde. Han har tok noe landbruksfag etter artium men jeg vet faktisk ikke hvor eller hva.
![]() |
#63 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Mamma har lærerskole og cand.mag fra universitetet. Pappa har embedseksamen i sosialøkonomi.
![]() |
#64 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Mine foreldre mislyktes i skolen - måtte ta flere år om igjen og gjennomførte bare fordi det i deres familier var helt uhørt å droppe ut av skolen. Min far har ingen utdanning utover vgs men klarte seg likevel fint i finansverdenen, min mor tog 2 års sekretærskole men jobbet kun i 3 måneder.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Forresten har mamma tatt fagbrev i renhold eller hva det heter i godt voksen alder. Hun var over 50 år når hun gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Foreldrene mine fullført begge videregående skole. Mamma hadde artium fra språklinje eller engelsklinje som det vel het da. Pappa hadde økonomi og administrasjon. Mamma var immatrikulert ved UiO, men startet aldri opp med noen studier i stedet giftet hun seg, fikk hun jobb i staten og meg m.fl. Pappa har heller ikke noe utdannelse seinere.
![]() |
#67 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...
Slikt kan jo slå ut begge veier. Få eller ingen av de voksne jeg kjente hadde høyere utdanning og det gjorde at jeg aldri vurderte annet enn å studere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Jeg har vel på en måte fulgt litt i deres fotspor.
![]() |
#69 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dine foreldres utdannelse - og din egen...Det er vel påvist en statistisk sammenheng der?
![]() |
![]() |
|
|