|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg skjønner at jeg må møte noen her, så jeg kan få en dom.
|
|
|
#62 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg tenker på Teo som hun blide, sprudlende. |
|
|
|
#64 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg prøver forresten å gå fra å være "hun i sort" til "hun i rødt". "Hun med de røde skoene" har jeg forresten vært i mange år.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Elinblu er hun med det pene smilet og den nydelige figuren og Veronal er hun stilsikre med det kule håret. |
|
|
|
#67 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Det er så ymse, jeg er en person som folk liker og misliker om hverandre. Jeg kan nok være hun smarte, pene, morsomme, lille, engerasjerende, blonde, med puppene, den fine rompa og sånn, og så kan jeg være hun vanskelige, sta, firkanta, sjefete, arrogante, bitchen og sånn. JajaTM.
|
|
|
#68 |
|
Smugleser
|
Detvar en utrolig søt sammenligning - den likte jeg!
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Enig i det med at det ikke alltid er kult å være høy. Det hadde vært deilig å bare kunne blend in iblant. |
|
|
|
#72 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Hm...det er så vanskelig. Føler jeg fremstår så ulik, kommer an på humøret. Kan sikkert være både hun blide og utadvendte eller stille og sjenerte. Stort sett blir jeg sett på som rolig, men det er bare utenpå.
|
|
|
#73 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Sorry, smilefjes, du er hun med Håret. Vet ikke hvorfor, men det slik jeg husker deg. (sånn til tross for eller på grunn av firmafesten?!) Og allium er hun med de Kloke Gode Øynene.
|
|
|
#74 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg kan nok fort være hun arrogante. Kanskje også hun som alltid er bedreviter, i alle fall tidligere. Av fysiske trekk er det hun tynne ("du er av dem som virkelig kler å være gravid, det gjør deg så godt i ansiktet med de ekstra kiloene". Er det et kompliment, eller? Hvor innhul er jeg til vanlig?) |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Cool!!! |
|
|
|
#76 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?smilefjes: tror forresten at jeg tenkte: kult, hun er voksen men hun vet hvordan man leker! da jeg så deg. Igjen, det har med håret å gjøre.
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Stilig! Jeg husker ikke helt - hadde jeg fletter? Eller hang det bare løst? |
|
|
|
#78 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?... Sist redigert av rine : 29-12-12 kl 21:37. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Akkurat nå ser folk ut til å være veldig opptatt av mitt nye større jeg. Og jeg omtales direkte og indirekte som "jøss - du har kommet deg" (halvironisk), eller "kanskje du har sluttet å trene?", "har du sjekket om du har noen hormonforstyrrelser kanskje?" osv. Pussig omtanke for mitt nye store meg. 2 av veslas venner har spurt om jeg skal ha ny baby
|
![]() |
|
|