|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg kan fint si hvem jeg stemmer på, uten at det gjør noe. Men jeg kan skjønne at enkelte vil holde det hemmelig. For noen handler det kanskje om at de ikke har lyst til å gå inn i en debatt om hvorfor de stemmer som de gjør.
![]() |
#62 |
Borte
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg kan godt forstå at politisk valg er en personlig greie for enkelte og som de ikke vil dele med hvem som helst.
![]() |
#65 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg tror ikke jeg har fortalt noen hva jeg stemmer noen gang. Men for dem som kjenner meg er det vel ingen hemmelighet akkurat, så det er vel derfor de ikke spør..
![]() |
#68 |
I mål
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg sier hva jeg stemmer hvis det passer sånn, jeg har alltid stemt det samme, og endrer neppe mening i år heller. Jeg er ikke enig i alt, men jeg er enig i det ideologiske grunnsynet. Grunnen til at jeg ikke alltid flagger det så høyt er at jeg ikke er spesielt interessert i å diskutere det. Rett og slett. Jeg er heller ikke så orientert at jeg egner meg i en diskusjon om temaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg forteller det hvis folk spør, og så kommer det vel frem i det jeg sier og mener, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Nei,det er ikke hemmelig i det hele tatt.
![]() |
#71 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Det er ikke hemmelig hva jeg skal stemme, det er bare ingen som spør meg
![]() |
#72 |
awesom
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?
Jeg liker Mims parti.
![]() |
#74 |
Glad
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg er også oppvokst med frasen "hemmelig valg". Men med halve slekta som SP-folk og bønder, var det vel ikke så veldig hemmelig likevel. Tror ikke foreldrene mine noensinne har røpt hva de har stemt. Annet enn da det var EU-valg i 94.
![]() |
#75 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Apropos forskjellen mellom SV og AP er viktige forskjeller for meg statskirkeordningen og spørsmålet om monarki. Her synes jeg AP er skikkelig sidrumpa.
![]() |
#76 |
Tøff
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg kan være særdeles sær på å snakke om hva jeg stemmer. Det kommer svært an på hvem som spør. I min omgangskrets opplever jeg ofte at folk ikke evner å diskutere med meg, de har en tendens til å bli barnslige og usaklige og blander sak og person, og da holder jeg heller kjeft. Jeg liker vennene mine, jeg trenger ikke å vite hva de stemmer.
![]() |
#77 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Ikke hemmelig hva jeg stemmer, men er jo ikke akkurat den som drar opp diskusjonene heller.
![]() |
#78 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg vingler mellom et par-tre partier, så jeg vet ikke engang hva jeg bestemmer meg for ennå...
![]() |
#80 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg forteller sjelden hva jeg stemmer. Ikke fordi at jeg ikke tør pga av mitt valg,men fordi at jeg ikke orker diskusjoner om hvorfor jeg velger som jeg gjør. Dels pga at jeg ikke er så veldig inne på politikk, og dels pga at jeg ikke vil bli stemplet som menneske pga mine valg.
![]() |
|
|