|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Savner du din mann etter en ukes fravær? | |||
| Ja, det kjennes skikkelig godt og jeg liker det slettes ikke |
|
62 | 29,81% |
| Ja...til en viss grad, men jeg overlever fint |
|
94 | 45,19% |
| Nei, det ville være å ta hardt i. Jeg savner han ikke. |
|
19 | 9,13% |
| Nei, overhodet ikke. Jeg syns egentiden er deilig |
|
25 | 12,02% |
| Jeg har ingen mann/er mann |
|
8 | 3,85% |
| Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Savner mann mer enn unger? Hva? Er mannen da "viktigere" enn ungene? Den sliter jeg med å forstå. For meg kommer ungene over ALT. Hadde savnet ungene mer enn mat og vann om jeg ble uten begge deler.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?
Savner de ikke på samme måte. Mannen savner jeg med hele kroppen, mens ungene mer med hjertet. Mannen er ikke viktigere, jeg klarer ikke å forklare det. Men det er helt forskjellig savn og jeg merker det mer på kroppen at jeg savner han enn ungene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sprøyt. Jeg savner ikke ungene mine noe særlig når jeg er borte fra dem, jeg heller. Jeg nekter å se på meg selv som et dårlig menneske av den grunn.
|
|
|
#4 |
|
Phu, det var godt at jeg ikke var helt alene |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig der ja! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det trenger ikke være sånn for alle selv om det er sånn for deg. Jeg kan ikke si at ungene mine er viktigere for meg enn mannen. På samme måte er ikke mannen min viktigere enn ungene heller. Det er umulig å gradere. Men det er altså han jeg savner. Dypt og inderlig. Så lenge jeg vet at ungene har det bra, savner jeg ikke dem, nei. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg er like glad i dem, men jeg savner kanskje voksenprat og fysisk kontakt med mannen mest. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det er nok her det ligger for meg og. Og jeg vet at det er gjensidig. Jeg fikk en sms av han her om dagen (han er altså på Mallorca med gutta) "....dette er siste gang vi drar hver for oss." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Mannen min er ikke viktigere enn sønnen min, det vil jeg ikke si. Men jeg savner i grunnen aldri sønnen min; så lenge jeg vet han har det bra, plager det meg ikke at han er borte. (To uker nå i sommer var helt uproblematisk.) Det er alltid hyggelig å se ham igjen, og å snakke med ham på telefonen hvis han eller jeg er borte, men jeg er ikke lei meg for at han ikke er der. Mannen min savner jeg derimot - savner å være sammen med ham, savner å prate med ham, å dele ting med ham. Han er den jeg snakker mest med og den jeg er vant til å ha rundt meg og komme med kommentarer og anekdoter til, den jeg ser film sammen med og drikker champagne med, den jeg ber sette på kaffen når jeg er for trøtt til å gjøre det selv, og den jeg sover sammen med. Mannen min er i så stor grad en del av hele livet mitt - og sønnen min er det viktigste i verden for meg, men det er ikke hans "jobb" å være her og dele hver hverdag med meg, og måten jeg er glad i ham på er en helt annen måte. Når det gjelder sønnen min, er det viktigste at han har det bra - når det gjelder mannen min, er det viktigste at han er sammen med meg (ikke nødvendigvis fysisk sammen med meg hele tiden, men at han er kjæresten min). Eller noe sånt.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Savner han,men jeg overlever. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Det lengste vi har vært borte fra hverandre (bortsett fra da han var i militæret) er en uke og da savnet jeg han. Jeg dro en uke til syden uten mann og barn, og savnet mannen, men ikke ungene.
Viktigere og viktigere, fru Blom. Jeg synes det er vanskelig å sette den ene over den andre, men jeg tror jeg føler litt på at ungene en gang skal ut av redet og da blir det oss to alene. Jeg nyter å tilbringe tid alene med mannen og så lenge jeg vet at ungene er trygg og har det bra, så er ikke savnet særlig stort, nei. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Jeg tror jeg føler litt på det samme, bare at jeg savner ungene mest. De skal jo ut av redet en dag, de blir så utrolig fort store så jeg føler litt at jeg har dem på lånt tid. Mannen derimot skal jeg jo bo sammen med resten av livet, og størsteparten av tiden vil det være bare oss to, så jeg føler vi har allverdens tid sammen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Det er tomt og rart i huset når gubben er ute og reiser, så sånn sett savner jeg ham, men jeg overlever uten problemer.
|
|
|
#13 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg savner ham etter noen timer, jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Mannen min og jeg har ikke vært borte fra hverandre mer enn en helg etter at vi ble sammen. Og ja, jeg savner ham etter to dager - etter en uke ville jeg nok savnet ham veldig.
|
|
|
#15 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg savner mannen litt etter en uke. Ikke sånn fryktelig. Snuppa savner jeg etter 3 dager borte fra henne. Det er et sånn fysisk hjertesavn.
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Nei, jeg savner han ikke etter en uke. Han og storebror var på ferie i nesten 5 uker i sommer og da begynte jeg vel å¨savne han litt etter rundt 3-4 uker, men det var ikke sånn at jeg måtte gråte en skvett. Storebror begynte jeg å savne etter en ukes tid.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg savner ham ikke etter en uke, og tror i grunnen jeg hadde likt godt å ha en mann som jobbet i Nordsjøen
|
|
|
#19 |
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Nei, den første uka (av fire uker) han er borte, den nyter jeg. Savnet kommer etter uke 2, da kan han godt komme hjem til meg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Tuller du! |
|
|
|
![]() |
|
|