Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - savner du mannen etter en uke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Savner du din mann etter en ukes fravær?
Ja, det kjennes skikkelig godt og jeg liker det slettes ikke 62 29,81%
Ja...til en viss grad, men jeg overlever fint 94 45,19%
Nei, det ville være å ta hardt i. Jeg savner han ikke. 19 9,13%
Nei, overhodet ikke. Jeg syns egentiden er deilig 25 12,02%
Jeg har ingen mann/er mann 8 3,85%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 12:37   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff - savner du mannen etter en uke?

Jeg ser at det er flere som ville savnet mannen sin (sin beste venn og elsker som noen sa....) dersom han var borte i en ukes tid.

Gjør du?
Savner han indelig? Feller en tåre og syns litt synd på deg selv som er uten kjæresten i en-to uker?

Jeg snakker ikke om det å være alene med unger og alt arbeidet, men om du savner HAN og det dere har sammen.

Gammel 31-08-09, 12:38   #2
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?

Huff ja... jeg er ikke vant til å være uten mannen min spesielt lenge av gangen jeg... så etter en ukes tid hadde jeg nok savnet ham veldig ja

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:39   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har ikke satt meg ned og grått av savn for ei uke, nei. Det ville kanskje vært annerledes hvis vi ikke kunne hatt telefonkontakt eller noe sånt, men når en av oss er borte over lenger tid så snakker vi jo stort sett sammen hver dag.

Gammel 31-08-09, 12:40   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja...til en viss grad, men jeg overlever fint

Må innrømme at de gangene jeg har vært bortreist så er savnet etter LilleVenn verre....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:40   #5
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg savner han, men savnet etter ungene er langt større. Overlever fint en uke uten mannen.

Gammel 31-08-09, 12:42   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ja, jeg skal hjem i dag, vært borte fra mann og barn siden sødag for en uke siden. Jeg savner dem alle, men har jo klart meg. Men det blir FRYKTELIG godt å komme hjem!

Gammel 31-08-09, 12:43   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

I starten var vi fra hverandre mellom hver gang jeg hadde barnefri. Jeg savnet ham veldig, veldig, veldig. Etter at han ble presentert for ungene har vi aldri vært så lenge fra hverandre som en uke. Men jeg savner ham bittelitt bare han er ute en lørdag jeg. :fårelska:

Jeg har det fint alene også, det er ikke det. Det er bare at vi var så mange år før vi endelig traff hverandre og ble kjærester og det er så innmari deilig å nyte det.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:44   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner ikke mannen sånn at jeg griner, nei. Sånn bortsett fra om jeg er alene med guttungen og utslitt. Men da griner jeg jo ikke av savn, akkurat.

I begynnelsen synes jeg det var helt grusomt å sove alene, men jeg har nå blitt vant til det, og har heller blitt flinkere til å sette pris på egentid på hotellrom og sånnt. Det er nemlig jeg som har reist mest.

Gammel 31-08-09, 12:45   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner mannen veldig etter bare noen dager jeg. :soulmate: Han sa det så fint i bryllupet vårt; vi gjør alt sammen vi. Har vært sammen i 4,5 år nå, så det ser ikke ut til å gå over.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:47   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Veldig. Han var borte et par dager i jobbsammenheng forrige uke, og jeg satt hjemme og sendte SMS.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:47   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har aldri vært borte så lenge, men jeg har vært vekkreist 1-2 uker tidlig i forholdet og da savnet jeg ham. Nå må jeg innrømme at den praktiske biten med å være alene om ansvaret overskygger alt mulig slik at jeg virkelig ikke klarer å svare ut nøytralt på spørsmålet. Egentid er digg, men hvis jeg er stuck med 2 unger ... hva i alle dager er egentiden verdt? :skingrestemme:

Gammel 31-08-09, 12:49   #12
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mannen har aldri vært borte så lenge, men jeg har vært vekkreist 1-2 uker tidlig i forholdet og da savnet jeg ham. Nå må jeg innrømme at den praktiske biten med å være alene om ansvaret overskygger alt mulig slik at jeg virkelig ikke klarer å svare ut nøytralt på spørsmålet. Egentid er digg, men hvis jeg er stuck med 2 unger ... hva i alle dager er egentiden verdt? :skingrestemme:

Kunne ikke vært mer enig. Gleder meg til han skal komme hjem, men da gleder jeg meg primært til å bli to igjen!

Gammel 31-08-09, 12:50   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig forskjell om det er jeg som reiser bort eller om det skulle være han som reiser bort. Reiser mannen bort og jeg er hjemme så savner jeg han veldig, men reiser jeg bort og han er hjemme så savner jeg han ikke nevneverdig så lenge det er innen 1 uke i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:51   #14
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg savner Far når han er borte.
Vi har ikke vært borte så mye som en uke, men tre, fire dager, fra hverandre.
Jeg trives og liker at han er rundt meg, tror ikke at jeg ville satt meg ned for å gråte om han var borte over lengre tid, men ville følt meg fryktelig alene.

Gammel 31-08-09, 12:51   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nå vært uten mann og barn siden tidlig lørdag morgen. Jeg savner dem, men koser meg også som "singel".

Dermed krysset jeg av for "ja, savner ham, men overlever helt fint".

Gammel 31-08-09, 12:52   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har nå vært uten mann og barn siden tidlig lørdag morgen. Jeg savner dem, men koser meg også som "singel".

Håh, det hadde jeg taklet meget bra. :synsk:

Gammel 31-08-09, 12:55   #17
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg overlever helt fint uten mannen en uke. Han er borte på skole 1 uke i måneden, så om ikke jeg hadde fikset å være uten ham så hadde jeg nok slitt litt de neste 4 årene. Jeg reiser mye med jobben i tillegg, og er vant til å være borte fra ham fra tidligere også.
Vi snakker mye på telefonen, så det oppleves langt fra dramatisk å være fra hverandre. Jeg trives veldig godt i eget selskap, så all den tid det er rom for egentid så er det bare deilig.
Rent praktisk sett så er savnet etter et par ekstra hender i forhold til ungene kanskje større i hverdagen enn savnet etter en kjæreste.

Gammel 31-08-09, 12:58   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg savner ham veldig og gleder meg til han kommer hjem. Jeg overlever selvsagt, men savner ham. Vi kan gå hjemme sammen i flere uker i strekk (feks. ferie) og bare nyte det, går aldri hverandre på nervene.

Ungene er det verre med, jeg takler dårlig å være vekke fra dem.

Gammel 31-08-09, 13:00   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når jeg tenker over det så kan det hende jeg hadde vært så bizzi med å fullføre meg selv som shoppende kvinne om han var borte en uke - og tok med seg ungene - at det nok hadde gått mye greiere ja.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:02   #20
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev at jeg ikke ville savnet ham, og at egentid er deilig.

Men det er rent teorertisk da, ettersom han vel aldri har vært borte en uke. Mulig jeg hadde sittet og fortalt dårlige vitser til meg selv etter dag fem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.