|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husHar også funnet noe alternativer i Hellvikhus.
![]() |
#62 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husEn arkitekttegnet funkisbolig med betong, stål og funksjonelle, gjennomtenkte løsninger på gjennomlysning, romplassering, fellesarealer som kan brukes av hele familien samtidig uten å føle at man forstyrrer hverandre osv. Også må jeg ha havutsikt så klart- aller helst skulle huset vært bygd på en klippe der bølgene omtrent slo over huset i styggvær
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husJeg ville kanskje vurdert noe sånn som står i artikkelen her.
![]() |
#65 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husVi satte oss på tomteliste i kommunen og hadde tenkt å bygge kvadratrium fra Tyrolerhus:
![]() |
#66 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et hus
Jeg vil gjerne bygge mye større enn f.eks det siste jeg la inn, Tinden fra vestlandshus. Eneste årsak til at jeg vurderer den er økonomi. Men, reelt sett tilsier vel økonomien at vi bør kjøpe et "brukt" hus. Og aller helst vente noen år lenger enn vi har lyst til også...
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husJeg ville hatt en litt større variant av huset vi har nå. (det kommer til å bli trangt etterhvert med tre unger) http://www.arkitektur.no/?nid=87482 |
![]() |
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husSkulle jeg noen gang finne på noe sånt vil det bli et funkishus: Rene linjer, mye stål og mur, stor vindusflater og rom med multifunksjon. Det viktigste er i grunnen det miljømessige, jeg ville hatt solfanger, gjenbruk av vann mm. |
![]() |
![]() |
#69 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husHar bygd drømmehuset og det er avbildet her |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
Vi har nivåforskjeller i vårt hus i Norge. Ikke mer enn tre trappetrinn, men det er tre trapper av den typen. Herremannen lærte seg raskt å krabbe riktig vei i trappene og han ble en kløpper. Det skjedde noen få små uhell (maks tre), men det gikk bra da vi hadde teppe der trappene sluttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Kult.
![]() |
#74 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husJo takk for det GinaK... Vi er veldig fornøyde selv også. Det blir nok lagt ut bilder når alt er på plass etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husDere som har bygd, kan ikke dere legge ut noen bilder?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husInnser at husdrømmene er langt mer dyre nå enn de var da vi bygde i 1993. Tror ikke det fantes så mange hus av den størrelsen mange av disse husene er på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Eg ynskjer meg også noko som dette. Berre i mur og med større vindu. Me har murhus, frå ca 50-talet. Og har tenkt å bygge på og bygge om.
![]() |
#78 |
er her
|
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husJeg har funnet meg en tomt, med prisantydning på over 2 mil.
![]() |
#79 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvis du skulle bygd et husJeg leverer pliktskyldig lotto jenvt og trutt. Eller, det er mannen som gjør det da. For ti uker av gangen.
![]() |
|
|