Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 10:09   #61
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: True Blood

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi så det i helgen sist nemlig. Da gikk jeg glipp av episode 2 i går. Jaja.

De to første episodene er allerede lagt ut på nett-tv.

Gammel 10-10-09, 10:16   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thanx. Kanskje kikke på i kveld dersom mannen går for noe båring på TV igjen. Men må huske å se Greys i reprise også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:12   #63
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Vet du hvem som synger?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jace Everett tror jeg han heter.

Jepp.
http://jaceeverett.com/

Jeg syns Bill er best med kort hår. Hadde det vært langt så hadde de gått rett inn i de vanlige gotiske vampyrklisjeene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:51   #64
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte episode to bedre enn en.

Gammel 11-10-09, 21:33   #65
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Nå har jeg sett den, men søren hvor den hakket!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:41   #66
Left
Passiv

Standard

Nå har jeg fått dilla på vampyrer. Hva tusan er det som skjer?!
Snart ferdig med bok 2 i Twilight-serien, og har vel brukt ca 4-5 dager tilsammen på to bøker. Man blir jo helt s k r u d d!
Hørte om denne True Blood, og begynte å tenke at vampyrer er jo litt spes. om dagen, så har nå begynt å se True Blood. Synd jeg må jobbe egentlig.

Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:18   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er jeg på gang med bøkene. Det er ganske slett litteratur, egentlig, selv om jeg har fått litt dilla på sjangeren. Får se hvor lenge jeg gidder.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:53   #68
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Da er jeg på gang med bøkene. Det er ganske slett litteratur, egentlig, selv om jeg har fått litt dilla på sjangeren. Får se hvor lenge jeg gidder.

Damn, finnes det bøker også?! Jeg blir nesten sliten av dette vampyrkjøret jeg har havnet på.

Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 23:59   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja, bøkene serien er basert på er visst ganske pulp.

Gammel 12-10-09, 07:16   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pulp er ordet.

- No. 4 -
Gammel 15-10-09, 08:12   #71
Left
Passiv

Standard

Nå har jeg sett 1,5 episoder av True Blood, og tror ikke jeg gidder å se mer for å si det slik. Det der blir i overkant for min del. Det blir så lite troverdig, at jeg synes det blir ganske teit egentlig.
Twilight er jo også noe i samme sjanger, men helt annerledes allikevel. Twilight er jeg helt hekta på, men True Blood utgår med høye kneløft

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:23   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå har jeg sett 1,5 episoder av True Blood, og tror ikke jeg gidder å se mer for å si det slik. Det der blir i overkant for min del. Det blir så lite troverdig, at jeg synes det blir ganske teit egentlig.
Twilight er jo også noe i samme sjanger, men helt annerledes allikevel. Twilight er jeg helt hekta på, men True Blood utgår med høye kneløft

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Twilight er noe helt annet. Bla. synes jeg bare hoggtenner er blæh nå etter Twilight, så bare DET gjør at jeg synes True Blood er teit. Nei, det var ikke noe for meg, og jeg ELSKER Twilight.

Gammel 15-10-09, 08:24   #73
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Twilight er jo en barneserie, jenter. Men sant skal sies - det var først etter fem episoder at jeg ble skikkelig hekta.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:28   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenåringsserie. Men det er fantastisk anyway. Og jeg har sett 4,5 episoder av TB, vet ikke hvor mange flere jeg skal tvinge meg gjennom før det blir bra? Hehe. Til nå har det vært zzzzz.

Gammel 15-10-09, 08:29   #75
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV-serien er topp, bøkene er som nevnt pulp men spennende. Jeg er straks ferdig med bok 5 og jeg synes den er vesentlig bedre en de første bøkene. For meg så virker det som om forfatteren har blitt bedre underveis.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:24   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det blir så lite troverdig, at jeg synes det blir ganske teit egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bla. synes jeg bare hoggtenner er blæh nå etter Twilight, så bare DET gjør at jeg synes True Blood er teit. Nei, det var ikke noe for meg, og jeg ELSKER Twilight.

Ja, for flying og å kunne forandre seg til ulver er schikkeli' troverdig!

Hoggtenner er faktisk mye mer troverdig, i og med at mange mennesker har det, hvertfall antydning til det.

Jeg syns Twilight er ganske dårlig teenage-angst, flatt og med lite dyblde. True Blood har flere lag og dybde i massevis.

Men jeg tror nok du har rett i at hvis man elsker Twilight, så er ikke True Blood noe for deg. Det eneste likhetstrekket er vampyrer, de er jo langt i fra sammen sjanger.

Gammel 15-10-09, 16:13   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg vet i hvert fall hvilke av bøkene som er mest heftig. :rødmer, så ingen tøs:

- No. 4 -
Gammel 15-10-09, 16:50   #78
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, for flying og å kunne forandre seg til ulver er schikkeli' troverdig!

Hoggtenner er faktisk mye mer troverdig, i og med at mange mennesker har det, hvertfall antydning til det.

Jeg syns Twilight er ganske dårlig teenage-angst, flatt og med lite dyblde. True Blood har flere lag og dybde i massevis.

Men jeg tror nok du har rett i at hvis man elsker Twilight, så er ikke True Blood noe for deg. Det eneste likhetstrekket er vampyrer, de er jo langt i fra sammen sjanger.

Jeg ser den, og har kanskje ikke sett mange nok episoder med True Blood til å kunne vurdere, men så langt må jeg si det blir litt voldsomt.

Ingen av dem er jo troverdige i den forstand at det er mulig i RL, men allikevel synes jeg Twilight er bedre. Den scenen hvor Sooki eller hva søren hun heter blir "healet" av Bill er litt i ...overkant for mitt vedkommende. Hver sin smak.

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 17:05   #79
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Åh du er grei! Nå kan jeg jo se om det er noe for oss før jeg kjøper hele boksen.

til vampyrer men sørstatene.

Gammel 15-10-09, 17:45   #80
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger både Twiligth og True Blood.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.