|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Ja vi skal vaksinere oss. Dvs jeg og Herremannen. Mannen hadde jo svineinfluensa i juni (i Chile). Herremannen har astma (som er bedre her vi bor nå) og jeg har også lett astma. Herremannen får via skolen og jeg får så fort legekontoret har fått inn vaksinen. Foreløpig virker det bare som om vaksinen som nesespray har kommet ut til legekontorene her i området (eller kanskje det gjelder hele USA). Den kan ikke de med astma ta. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!I vår kommune er det satt opp massevaskinering for gruppe 1 neste uke. Er annonnse i avisen med liste over alle de som tilhører gruppe 1. Og så må de som ikke tilhører den gruppe vente på neste mld. Vi tilhører ikke noe risikogruppe, så får bare vente på neste beskjed. Men jeg regner med at vi alle sammen kommer til å ta vaksinen ja. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Noen som vet om jeg må ha med bekreftelse på at Propellen har Astma når vi skal på vaksineringen på HS?
|
|
|
|
#64 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!
28 minutter inn http://media01.smartcom.no/Microsite...itrate=3113105 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Men HVOR står dette med at de under 3 er anbefalt vaksine?
|
|
|
#66 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!
Takk
|
|
|
#68 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Jeg venter på telefon fra lab-en om jeg har svineinfluensa. Dersom jeg har det, så har mannen hatt det også (han tok sin siste Tamiflu i dag) så da vaksinerer han seg ikke. Jeg skal uansett ikke ta den.
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Noen som vet om man er i risikogruppen dersom man er sårbar for lungebetennelse etter luftveisinfeksjoner? altså får lungebetennelse lett? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Ser at det er satt opp massevaksinering i vår kommune fra førstkommende torsdag, da til risikogruppene. Men hvordan "beviser" man at man er i risikogruppe egentlig? Bare regner med at man blir trodd når man sier det?
|
|
|
#72 |
|
Curlingkone
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Jeg tok den i dag. Merker ingenting bortsett fra at je er litt øm i armen.
|
|
|
#73 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Jeg vil ha den, mest for å unngå å smitte andre, men også for selv å holde meg frisk. Hvis min familie blir syk, hvem skal passe dem da om alle blir dårlig. Til og med de eldste barna mine begynner å helle mot vaksinering nå. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Mjau, her i USA har jeg i hvert fall bare oppfattet at det er barn som må ha to doser. For voksne er det nok med en. Men de bruker jo ikke helt samme vaksine her. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Vi hadde egentlig ikke tenkt å vaksinere oss, men etter de siste anbefalingene så er jeg litt usikker. Vi må kanskje revurdere det...
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Vi har konkludert med å ta den alle tre. Når den blir klar for oss vanlige dødlige da.
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Galskap.
|
![]() |
|
|