Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 22:41   #61
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er av de som får beskjed om at jeg er EKSTREMT TYDELIG også IRL. Jeg er ikke riktig sikker på om dette er et kompliment eller ikke. Man trenger i hvert fall ikke lure på hva jeg mener; ikke IRL heller.

Helt klart et kompliment.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:41   #62
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel ikke spesielt frittalende verken her eller der.

Gammel 10-11-09, 22:42   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hva jeg er, men du som kjenner meg litt kan jo avgjøre det, Busy.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:44   #64
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er mye mer diplomatisk her enn hva jeg er RL, i hvert fall på fritiden. På jobb er jeg omtrent det samme som her.

Men jeg er mye flinkere til å diskutere muntlig enn skriftlig, så jeg trives egentlig bedre med å diskutere RL enn her.

Jeg er også sånn. Bruker nok kroppsspråket mye, og det blir jo borte her.
Jeg er vel like god/dårlig til å diskutere muntlig som skriftlig, men bruker da som nevnt kroppspråket også.

Gammel 10-11-09, 22:48   #65
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok mye mer frittalende både på jobb og ellers, enn her inne.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:53   #66
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er mye av den samme på nett og IRL, foretrekker å være litt i bakgrunnen begge steder egentlig, men kan gjerne delta i diskusjoner hvis det er noe som engasjerer meg og jeg føler at jeg har noe konstruktivt å bidra med.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:57   #67
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg vet ikke hva jeg er, men du som kjenner meg litt kan jo avgjøre det, Busy.

Nei det tør jeg ikke begi meg ut på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:33   #68
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg blir lett misforstått i RL også ja

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:43   #69
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er vanskelig å svare på.
Jeg føler det avhenger av dagsform. Både i RL og her inne.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:44   #70
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det avhenger av hvem jeg snakker med. Jeg kan nok både fremstå som svært frittalende og litt introvert.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 00:32   #71
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg er en grå liten mus som aldri tør å si meningen min.

Jah.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke det spor morsom irl. Og det vet jeg. Jeg er temmelig kjedelig.

Hva? Du er da helt lik deg på nett og i RL! Ikke morsom du liksom.

Jeg skravler mye mer i RL enn her inne.

Gammel 11-11-09, 08:07   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er derimot mye flinkere skriftlig. Jeg trenger tid til å formulere meg, så jeg er elendig til å diskutere muntlig.

Jepp. Jeg diskuterer sjelden IRL.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:31   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

.
I IRL er jeg veldig pratsom, høylydt () og tar ganske stor plass, det gjør jeg ikke her inne og det er helt ok.

Isj, synes du tar så passe stor plass jeg!
Apropos Real-Life, så synes jeg vi må forsøke det snart igjen.

Gammel 11-11-09, 08:56   #74
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er nok mer frittalende i RL enn her, men ikke i alle situasjoner.

Gammel 11-11-09, 09:03   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både og. Det kommer an på hvem jeg snakker med, tematikk og situasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:03   #76
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Umulig å svare på dette. Jeg tror jeg i mange situasjoner er mer fittalende i RL, men samtidig kan jeg være konfliktsky i enkelte situasjoner.

Det er jo også sånn at i RL så responderer en jo litt lettere på den man snakker med sin reaksjon, og da kan en noen ganger velge å være litt forsiktgere enn man ville vært på nett.

Så noen ganger ja, andre ganger nei.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:12   #77
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok minst like frittalende IRL som på forum. Jeg blir ofte oppfattet som dominerende, "tar mye plass". Jeg prater mye, jeg prater med alle og enhver, og om hva som helst.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:13   #78
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok mer frittalende IRL. Jeg er nok litt feig her inne, som regel kjenner jeg litt på at jeg ikke orker all pepper man får hvis man har noen type meninger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:18   #79
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Relativt likt, tror jeg.
Jeg mangler nok et lite filter IRL, og blir frekkere for hver dag som går.

Gammel 11-11-09, 19:53   #80
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Nei det tør jeg ikke begi meg ut på.

Da tenker jeg at vi sier at jeg er rolig og ordknapp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.