|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Lar dere julestjerne, adventsstake o.l. stå på om natten? | |||
| Ja. |
|
42 | 23,08% |
| Nei. |
|
107 | 58,79% |
| Av og til. |
|
28 | 15,38% |
| Annet. |
|
5 | 2,75% |
| Dustepoll! |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 182. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?Jeg skrur av alt, fordi jeg er litt hysterisk med tanke på brannfare. Har fast rituale før jeg legger meg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?Jeg skrur de av, men egentlig synes jeg det er mest koselig når de lyser når jeg står opp og det er mørkt ute og ellers i huset. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?
Jeg også. Og mannen er enda verre. Han dobbeltsjekker at jeg har tatt ut kontaktene også, og ikke bare slått av bryterene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?Jeg svarte "ja" for foreløbig har vi bare to stjerner oppe og de henger i vinduer uten gardin. Jeg har personlig vurdert brannfaren til minimal.
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?slår av på juletre og "billigstaker/-stjerne" ( nå har jeg nesten skiftet ut alle, bare noen få igjen), ellers står dem på, dag og natt.... Dem jeg har som er i stål eller med ledlys skal vere rimelig sikre, ialllefall ikke mer brannfarlige enn andre lamper... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lett rørt
|
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?Julelysene står på døgnet rundt, syvarmet stake, julestjerne og juletre (når det kommer opp).
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?Skrur av julelysene om natten før vi legger oss.
|
![]() |
|
|