|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg liker rødnisser.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg har gledet meg lenge til Jul i svingen, og endelig har det begynt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg ...Vi bor i ytlandet og har sett skomakergata hvert aar frem til naa. Naa pröver vi Linus, og förste episode fenget i alle fall 6-aaringen min, men det var langt fra at jeg selv ble rört eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg har debutert med Jul i Svingen i dag, og jeg syntes det var knall! Treåringen satt klistret i 20 minutter, så ble han redd.
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det bare jeg ...Vi elskar Jul i Svingen. Vi har for sikkerhets skyld dvd`ane og har sett dei jevnt gjennom heile året, men vi ser på tv også.
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er det bare jeg ...Eg grine i omtrent alle episodane. Spesielt Luciaepisoden!
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg ...
Skal hugse på å sende deg varme tankar under Luciaepisoden
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...For ein gongs skyld var det ein julekalender som fenga alle dei tre trolla mine. Det tullet som dei har sendt dei siste åra har ikkje ungane hatt noko interesse for. Og jul i svingen synes mammaen og er koseligt.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg har ikke helt sansen jeg heller (synes det er så lite troverdige voksenpersoner med), men ungene er akkurat passe store nå til at de liker 'dramaet'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg har ikke sett det før i går, og syntes det var helt ok, ikke mer enn det. Han ene faren (han skallede) irriterte meg grenseløst, han KLARER jeg ikke, han virket så dum. Og hvem gir bare tyggis i en lukekalender eller lar en unge bare åpne en eske om gangen i en hel måned?
![]() |
#15 |
Pauset
Helt helt enig. Han virker umoden, upålitelig og mangler sosiale antenner, mens mora til Nure (?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Men først, kaffe!
Jentene mine ler seg skakke av enkelte ting i Svingen. Tror egentlig ikke de tror det er slik i virkeligheten, jeg føler hvertfall ikke det er nødvendig å si så mye rundt det. Eller burde man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eklektisk
|
Akkurat som i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
![]() Sv: Er det bare jeg ...*duplikat* Sist redigert av Dronningen : 02-12-09 kl 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
![]() Sv: Er det bare jeg ...Skomakergata blir mer "gamledageraktig", mens Linus i svingen skal vel være mer representativt for i dag - slik jeg ser det i alle fall. Min kommentar var uansett på hvorfor jeg ikke liker serien så godt, på samme måte som jeg ikke liker å omgås dumme/urimelige folk ellers. Uansett så snakker vi om det vi ser, og spesielt når voksne oppfører seg slik de gjør i serien. Da kan man i alle fall si noe om at det ikke er en fin måte å være på, og hadde noen voksne vært å ufine mot dem så hadde det ikke vært greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Jeg liker ikke så veldig godt voldelige roboter og romvesen til hverdags, men jeg liker det godt på film! Det er mye jeg liker på film som jeg ikke liker i det virkelige liv. Jeg syns Jul i Svingen er en god velprodusert serie, med et bredt personlighetsregister som viser at ikke alt er svart/hvitt. De aller fleste dramatiseringer vil karikere personligheter for å få frem et poeng, og selv om Marvin er en real dust mesteparten av tiden, så syns jeg ikke det gjør serien mindre verdt å se.
![]() |
|
|