|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Vi liker det. Jeg syns det er gode historier, godt produsert og fine skuespillere. Og fin musikk.
![]() |
#63 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg har faktisk ikke sett det. Jeg måtte på en møte i går kveld, og forsvant ut døra akkurat da det startet. Mannen ville se det sammen sjuåringen, og det siste jeg hørte var sjuåringen som slo seg helt vrang: "Jeg vil ikke seee deeeet. Det er en VOKSENKANAL!"
![]() |
#64 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Jeg lurer på om jeg må gi Linus et forsøk. |
![]() |
![]() |
#65 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg ...
Så han det på NRK?
![]() |
#67 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det bare jeg ...Ugh, jeg takler ham bare ikke. Hadde hatt seriøse problemer med å være gift med et sånnet menneske.
![]() |
#68 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Enig. Vi holdt på å le oss i hel da han heiste Nure opp med heisekran og holdt på å gi "Du-kan-dø-av-det-mammaen" hans hjertestans. Det er som Muskat sier, han er en stor unge og han mener godt, men alt blir alltid helt feil.
![]() |
#69 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg ...Uff, jeg klarer bare ikke å like det, selv om både pappaen og barnet i huset elsker det! Jeg vil ha Theodor, brum brum!!
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Er det bare jeg ...Jeg synes det er morsomt, det samme gjør barna...
![]() |
#72 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Helt helt enig. Han virker umoden, upålitelig og mangler sosiale antenner, mens mora til Nure (?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Fabelaktig
|
Han scorer mange poeng med Unnskyld Agneta da.
![]() |
#74 |
Men først, kaffe!
Jentene mine ler seg skakke av enkelte ting i Svingen. Tror egentlig ikke de tror det er slik i virkeligheten, jeg føler hvertfall ikke det er nødvendig å si så mye rundt det. Eller burde man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eklektisk
|
Akkurat som i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Pauset
![]() Sv: Er det bare jeg ...*duplikat* Sist redigert av Dronningen : 02-12-09 kl 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Pauset
![]() Sv: Er det bare jeg ...Skomakergata blir mer "gamledageraktig", mens Linus i svingen skal vel være mer representativt for i dag - slik jeg ser det i alle fall. Min kommentar var uansett på hvorfor jeg ikke liker serien så godt, på samme måte som jeg ikke liker å omgås dumme/urimelige folk ellers. Uansett så snakker vi om det vi ser, og spesielt når voksne oppfører seg slik de gjør i serien. Da kan man i alle fall si noe om at det ikke er en fin måte å være på, og hadde noen voksne vært å ufine mot dem så hadde det ikke vært greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Nei, hverken jeg eller snuppa på 6 liker Linus i svingen.
![]() |
#79 |
Glamorøs
|
Jeg liker ikke så veldig godt voldelige roboter og romvesen til hverdags, men jeg liker det godt på film! Det er mye jeg liker på film som jeg ikke liker i det virkelige liv. Jeg syns Jul i Svingen er en god velprodusert serie, med et bredt personlighetsregister som viser at ikke alt er svart/hvitt. De aller fleste dramatiseringer vil karikere personligheter for å få frem et poeng, og selv om Marvin er en real dust mesteparten av tiden, så syns jeg ikke det gjør serien mindre verdt å se.
![]() |
#80 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det bare jeg ...Godt sagt, glitter. Jeg pröver generelt å ikke tyte for mye pedagogiske greier til alt ungene ser, og prøver å ha tiltro til at de prosesserer det ganske godt selv. (Litt fordi den naturlige impulsen min er å legge et pedagogisk kommentatorspor over alt sammen, så jeg MÅ stagge meg..
![]() |
|
|