Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare jeg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 21:20   #41
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Er det bare jeg ...

Linus

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 21:21   #42
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Kolakaker, kaffe og Linus hos oss også, og både treåring, mamma og pappa storkoste seg.

Gammel 01-12-09, 21:27   #43
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg ser Jul i Svinge med like stor entusiasme som ungene, og ble rørt til tårer i dag.

Du også? Trodde ikke jeg skulle blir rørt av første episode, men joda, klarte det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 21:27   #44
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker rødnisser.

Min snart fireåring synes det var litt skummelt, av alle ting. Vi satt og så hele familien, og ettåringen satt som et lys. Jeg er ikke kjempebegeistret kjenner jeg.

Gammel 01-12-09, 21:38   #45
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Jeg har gledet meg lenge til Jul i svingen, og endelig har det begynt

Her har vi sett både røde og blå nisser sommer som vinter i flere år nå, jentene blir aldri lei av Blåfjell og Månetoppen. Jeg synes det er deilig med en avveksling, og gleder meg til i morgen allerede

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:11   #46
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Både vi og ungene liker Linus!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:13   #47
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg liker rødnisser.

Min snart fireåring synes det var litt skummelt, av alle ting.

Det gjorde Knerten min også. Han ville sitte i fanget da rakettene føyk i været.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:15   #48
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Vi bor i ytlandet og har sett skomakergata hvert aar frem til naa. Naa pröver vi Linus, og förste episode fenget i alle fall 6-aaringen min, men det var langt fra at jeg selv ble rört eller noe.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:20   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har debutert med Jul i Svingen i dag, og jeg syntes det var knall! Treåringen satt klistret i 20 minutter, så ble han redd.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:29   #50
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi elskar Jul i Svingen. Vi har for sikkerhets skyld dvd`ane og har sett dei jevnt gjennom heile året, men vi ser på tv også.

Gammel 01-12-09, 22:29   #51
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg grine i omtrent alle episodane. Spesielt Luciaepisoden!

Gammel 01-12-09, 22:41   #52
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg grine i omtrent alle episodane. Spesielt Luciaepisoden!

Skal hugse på å sende deg varme tankar under Luciaepisoden

Gammel 01-12-09, 22:53   #53
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Jul i svingen!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 01:42   #54
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

...som ikke liker Linus i svingen? :ser heller Mikkes Klubbhus på Playhouse Disney med toåringen:

Glad jeg har ettermiddager denne uka og slipper spy i svingen

Gammel 02-12-09, 08:35   #55
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

For ein gongs skyld var det ein julekalender som fenga alle dei tre trolla mine. Det tullet som dei har sendt dei siste åra har ikkje ungane hatt noko interesse for. Og jul i svingen synes mammaen og er koseligt.

Gammel 02-12-09, 08:37   #56
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke helt sansen jeg heller (synes det er så lite troverdige voksenpersoner med), men ungene er akkurat passe store nå til at de liker 'dramaet'.
Så da er det det vi ser og snakker om. De liker at jeg forteller litt rundt det som skjer, og tar del i det de ser på. Musikken er derimot veldig fin.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 09:44   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett det før i går, og syntes det var helt ok, ikke mer enn det. Han ene faren (han skallede) irriterte meg grenseløst, han KLARER jeg ikke, han virket så dum. Og hvem gir bare tyggis i en lukekalender eller lar en unge bare åpne en eske om gangen i en hel måned? Stakkars unger.

Men jeg måtte jo grine litt da ungene sang. Og Jul i Blåfjell er noe av det verste som finnes, så jeg foretrekker Jul i svingen fremfor dét, altså.

Gammel 02-12-09, 09:57   #58
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her digger vi Linus og Jul i Svingen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 09:59   #59
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Linus, men mer som barne-tv enn julekalender. På den positive siden, musikken er definitivt hørbar.

Gammel 02-12-09, 10:28   #60
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Jul i svingen veldig godt. Det er lite barne-tv som er verdt å se, syns jeg. Jul i Svingen og gjengen på taket er to flotte unntak. Blånissene syns jeg er klamme. Glitterbarnet likte ikke jul i svingen sist det gikk, da var han tre. I år koser vi oss sammen og syns det er veldig fint.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.