|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Lær meg om sosiale koderJeg vil skille mellom det å diskutere seksuelle emner generelt, og det å stille spesifikke spørsmål om andres seksuelle eskapader. Det førstnevnte er – antar jeg – greit å snakke om etter relativt kort tids bekjentskap. Personlige spørsmål vil i mange tilfeller være helt uakseptabelt, selv etter lang tids bekjentskap. |
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Lær meg om sosiale koder
Du mener vel da det ble lov?
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Lær meg om sosiale koderAh - Esme har rett. Det er måleparametrene som må justeres. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Lær meg om sosiale koderDet festlige her om da og når og skikk og bruk rundt disse er at her i huset er det drømmers som er den eneste som faktisk naturlig sier dette riktig. |
|
|
|
#8 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Min svigerfar går ut på badet og pusser tennene, så går han tilbake til stua og kler av seg ned til trusa og så går han på loftet og legger seg. Da mener han at besøket har vart lenge nok. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eklektisk
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
guru advisor
|
Sv: Lær meg om sosiale koderLeser og lærer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lær meg om sosiale koderMå man leke med alle som ringer på døra?
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Nei, det går an å si at det passer ikke nå.
Kommer an på hvor godt man kjenner hverandre, men kjenner man hverandre godt så kan det jo bli 2-3 timer. eller lengre.... ettersom stemning og hva som er naturlig eh...... tja....
Nei det er vel ikke det?
Bli kjent med andre familier som har barn i samme alder og be de hjem. Hør med helsestasjonen om de har mødregrupper. Gå på en lekeplass der det er barn og foreldre, om det er noe av det lenger...
VELDIG veldig godt! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Lær meg om sosiale koderEn gang så jeg et intervju på tv. Damen som ble intervjuet fortalte om sin tid i det eksotiske Utlandet. Der fester foregikk ved at man møttes, lagde mat sammen, og så gikk man hjem etter at man hadde spist.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Lær meg om sosiale koderNå har jeg lest hele tråden! Veldig underholdende, men lite matnyttige sosiale koder her altså. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Mens jeg syns England var lettere, grunnet en langt større åpenhet og vennskaplig sosial tone, men det kan ha med ån gjøre at jeg drev og hang i arbeiderklassen.
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De kan kalle det garnet hva de vil, jeg tar ikke i det med ildtang.
|
![]() |
|
|