|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?
Øh.....bytt frisør???
![]() |
#62 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Nei, jeg er så sjelden hos frisør så jeg har med bilde av sånn jeg vil ha det. Kunne ønske at jeg var tøffere og klippet meg i en kuul kort frisyre.
![]() |
#63 |
Pauset
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg har alltid hatt faste frisører, minus et og annet krumspring. Siden jeg var femten har jeg hatt... *teller* seks stykker. De har alle fått frie tøyler. Hun jeg har nå, er skikkelig superflink, og vet akkurat hva som passer meg. Hun får bestemme selv. I forrige uke kom jeg ut med rød lugg, jeg skulle jo på julebord, må vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Ja, de får frie hender og jeg er aldri misfornøyd. De er jo ekspertene og ser dermed hva som vil passe meg, dessuten vet jeg at resultatet blir bra. De gjør seg veldig flid når de får frie hender.
![]() |
#65 |
Tidsklemma
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Hadde fast frisør i mange år. Først en, så en annen. De var fantastisk flinke, så det var ingen grunn til å ikke la dem få frie tøyler. Det var så deilig! Bare sette seg i stolen, og gå ut fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Det avhenger litt av frisøren, for jeg har vært veldig uheldig med det noen ganger. Der jeg går nå er imidlertid alle flinke, så da ber jeg dem om råd og lar dem stort sett utføre det de foreslår. Nå er det ikke de ville endringene hver gang, så det har gått finfint. Noe som minner meg på at jeg trenger en klipp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det gjør jeg da. Har vært innom 5-6 frisører de siste årene. En gang så absolutt ingen at jeg hadde klippet meg.
![]() |
#69 |
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jepp, med varierende hell. Hele poenget først og fremst er å få frisøren til å skjønne at jeg virkelig mener det når jeg sier at de har totalt frie tøyler og deretter få de til å forstå at jeg ikke bryr meg om hvor mye som blir klippet. De har en tendens til å tro at når man har langt hår så vil man ha det så langt som mulig så lenge som mulig. Jeg har endelig funnet en frisør som er skikkelig god og som selv er av den oppfatning at han vet bedre enn meg. Så de få gangene jeg forsøker å si noe om at jeg har tenkt på ditt eller datt, så ser han på meg og sier mmmmhmmmmm, åja, jeg hører hva du sier ... men det kommer ikke til å bli noe bra til deg - og så klipper han meg uten å ta hensyn til noe av det jeg har sagt og så blir jeg kjempefin og utrolig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Fjellpiper
|
Jeg fant endelig en sånn frisør i fjor. Hun er et unikum. Og etter at hun hadde bleket håret mitt og klippet det til nyåret i fjor fikk jeg komplimenter hver dag i flere uker etterpå. Det var gøy, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Har vært hos frisør 2 ganger siden konfirmasjonen og de har fått ganske frie tøyler. Første gang klippet hun av 15 cm (spurte først da, måtte overtales litt der) og hun blandet farge som hun følte passet. Andre gangen var det hos en av de andre ansatte som ikke har så mange år på baken og hun var ikke fullt så villig til å ta alle avgjørelser gitt.
![]() |
#72 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg liker litt forandring på håret og finnes ikke redd for klipp og farge, så jeg kan glatt gi frisøren frie tøyler.
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg gjør alltid det. |
![]() |
![]() |
#74 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?Jeg skvetter fortsatt når jeg ser overskriften her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gir du frisøren frie hender?njaaaa.. Det gjør jeg nok ikke. Jeg spør de hva de ville gjort, også jobber vi oss fra det punktet. Frie tøyler ender gjerne med en farge som jeg ikke liker evnt striper som koster det hvite ut av øyet, og en oppklipp ( for jeg må jo ha voluuum ) som ser helt heselig ut etter en stund.
![]() |
#76 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er også min erfaring. Menn blir frisører fordi de "brenner for det", mange jenter velger frisørlinjen uten at de nødvendigvis er så veldig kreative eller flinke, det blir enten det eller helse og sosial. Generaliserer veldig nå, men jeg har uten unntak alltid vært fornøyd de gangene jeg har klippet meg hos en mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|