|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den positive kuldetrådenGlem det jeg sa om at det ikke snødde. :ser ut på snøstormen:
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den positive kuldetråden
Jo, men jeg tok bil i dag. :gruer meg til å kjøre hjem: Kanskje jeg bare skal overnatte på kontoret? Positiv vending: Jeg får jobbet mer?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den positive kuldetrådenJeg klarer desverre ikke å bidra i denne tråden, ikke engang ironisk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ikke jeg heller.
|
|
|
#8 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Den positive kuldetrådenAvising av fryseren var jo et kjempebra tips! Det skal jeg jammen gjøre i dag, det er jo egentlig ikke så lett å få til ellers uten å ødelegge en haug med mat.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Takk for påminnelsen |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den positive kuldetrådenDen må jo være kaldt for å gå på skøyter! Ingenting er verre enn å gå på en våt og glatt bane.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den positive kuldetrådenOver 20 - viser den Nordnorske vinteren på sitt vakreste. Det er snøkrystaller, klar himmel, knitresnø og fjorden er så dekket av røyk at vi ikke kan se over til andre siden. Vi koser oss inne med brettspill, pledd, levende lys og kakao.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: Den positive kuldetrådenTjue minus er kurant temperatur! Vi var mye ute og lekte da, men jeg har ikke sett skiløpere etter at vi forsvant under minus 25. Det virker som det gikk et skille der. Jaja, trøsten er at vi kanskje har snø lengre slik at vi får nyte skiføret til langt ut i mai.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Den positive kuldetrådenNok klær er én ting - jeg er mest redd for huden til barna, jeg. De er nokså sensitive, og jeg frykter frostskader.
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Den positive kuldetrådenLillesøster er like glad i å være ute som resten av familien. Dersom det i samtalen mellom meg og mannen kommer noen vage antydninger om å gå ut, løper hun ut i gangen og henter skoene sine. "Sko, sko! Ut?" |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Mja... Her i huset er vi veldig glade i å være ute. Men frøkna på snart to blir likevel fort sur når det er så kaldt ute som det er nå, og det til tross for at hun har gode varme klær som det er (forholdsvis) lett og bevege seg i. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Den positive kuldetrådenJeg leser og prøver å la meg påvirke men etter å ha våknet opp til oversvømmelse i dag tidlig på grunn av frossent vannrør klarer jeg det ikke....
|
|
|
#17 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Den positive kuldetrådenUte og leke i minus 18-20 og deromkring, går. I minus 27 er det bare vondt. Syns jeg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Den positive kuldetrådenFantastisk å være ute - ake, gå på ski og leke i snøen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
Sv: Den positive kuldetrådenKulde er jo hovedgrunnen til at vi kan ha trebebyggelse i dette landet. Råtesopper går i vinterdvale. Hurra for vinterkulden! (Det er ikke uten grunn at man på Vestlandet bruker impregnerte bord på kledningen. Det er det ikke bruk for på Østlandet.)
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 08-01-10 kl 13:01. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Den positive kuldetrådenMan trenger ikke å skrape bilen fordi luftfuktigheten er så lav i ekstremkulde at det ikke fryser på om natten.
|
![]() |
|
|