Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takler dere alle hilseritualer med glans?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 20:11   #61
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?

God på håndhilsing og gode klemmer med de jeg er glad i. Etterhvert har jeg lært meg å takle disse som absolutt må hilseklemme alle og enhver også (men jeg liker det ikke). Men nå har jeg fått en ny utfordring, en bekjent fra sør-amerika som skikkelig smasker på kinnene Der sliter jeg altså.... jeg bare står der og lar ham smaske i vei og håper jeg ikke gjør noe helt feil... smasker ikke igjen, der går grensa!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 20:17   #62
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg fant meg i forlegenhet da jeg traff moren til en kompis av mannen og hun strakte ut begge armene, tok mine hender i begge sine og løftet dem opp, ned og til sidene i en fin rytme. Jeg neide ikke, men var usikker på om jeg ikke burde det...

Jeg ser for meg at hun hadde forklekjole og så på deg som ei lita søt jente med fletter og foldeskjørt. Jeg hadde nok også husket den hilsenen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 20:30   #63
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er ein passiv helsar som i utgangspunktet smiler og seier hei og ventar i spenning på kva den andre gjer. Litt rart at eg er så sjenert på akkurat helsing når eg er så lite sjenert elles.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 21:26   #64
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skvetter unna som en ekte potetnisse. Jadda.

For et par måneder siden måtte jeg den nye kjæresten til venninnen min (ikke norsk) og fikk opptil flere saftige kyss i løpet av noen timer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 23:04   #65
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg håndhilser gjerne, men klemming kan jeg godt styre unna. Kyssing på kinnet? Gåttabanen.....

Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 23:35   #66
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kysser ok etter et par år i Italia. Har lært meg å lese i tide om de har tenkt til å kysse flere ganger eller ikke.

Håndhilsing er jeg god på, bortsett fra i Russland. For der håndhilser de ikke på kvinner. De hilser som regel ikke i det hele tatt. De ignorerer deg faktisk. Jeg syntes det var fryktelig vanskelig å være med mannen og møte nye russere, for de hilste alltid så overstrømmende på ham, og ignorerte meg, så jeg følte meg litt sånn armpynt / trophy wife (schtøgt trophy, men! )...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 00:02   #67
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, Vind, den er morsom.

Jeg har fått inn "how are you? Fine, and you?"-svadaet på default nå, og det er skikkelig morsomt hvor ufattelig lite ektefølt det er fra begge parter, bare et rituale man må gjennom før man kan snakke om det man egentlig skulle. Fnis.

Her spør ALLE "how are you?", fra venner, butikkdamen til dem man tilfeldigvis går forbi på gata. Jeg får sammen spørsmålet fra mor til venninna til eldstemann hver morgen når vi går til skolen, svarer "fine, how are you?" og får "Doing well" som svar.

Og hilseritualer? Don't get me started! Her er det et herlig sammensurium av klem, ensidig, tosidig og tresidig kyss, på kinn eller i luften. Ogjeg er like forvirra etter halvannet år. Nå har jeg begynt å overkjøre de jeg kjenner godt nok med "let's do it the Norwegian way" og så gir jeg en god, gammeldags klem. Jeg kan umulig overskride deres intimsone mer med det enn denne
evindelige kyssingen?

Gammel 21-05-10, 00:56   #68
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Her spør ALLE "how are you?", fra venner, butikkdamen til dem man tilfeldigvis går forbi på gata. Jeg får sammen spørsmålet fra mor til venninna til eldstemann hver morgen når vi går til skolen, svarer "fine, how are you?" og får "Doing well" som svar.

Og hilseritualer? Don't get me started! Her er det et herlig sammensurium av klem, ensidig, tosidig og tresidig kyss, på kinn eller i luften. Ogjeg er like forvirra etter halvannet år. Nå har jeg begynt å overkjøre de jeg kjenner godt nok med "let's do it the Norwegian way" og så gir jeg en god, gammeldags klem. Jeg kan umulig overskride deres intimsone mer med det enn denne
evindelige kyssingen?

Kan bare innstemme med den. Det er mye kyssing her på grunn av mange latinamerikanere. Som regel er det to kyss og man begynner alltid høyre mot høyre, tror jeg bestemt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 02:51   #69
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Etter å ha bodd i ulike land, tilbrakt tid sammen med folk fra alle kanter av verden og engentlig blitt noskå verdensvant, har jeg ingen problemer med ulike hilseritualer.
Jeg skal ikke påstå at jeg synes alt er like stas, men det er helt uproblematisk for meg.
Det er kun når det siste i rekken av tre kyss skal plasseres på munnen at jeg elegant vrir hodet mitttil siden.

På spørsmålet "How are you?" Svarer vi "Good" og spør tilbake - ikke alltid like interessert i svaret...

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 09:19   #70
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg endte med omtrent å kysse en av bestekompisene til Luftslottmannen på munnen første gang jeg traff ham.

Med årene har jeg i det minste greid å unngå sånne flauser, men jeg er fortsatt ikke helt komfortabel med denne kyssinga, altså. Håndhilsing er fint.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 09:35   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

2 smaskekyss med begge hender på kinnene mine (!),

Den har jeg vært utsatt for også! Da føler man seg litt liten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 10:17   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Kyssing på kinn, der suger jeg nok virkelig!!

Hvordan reagerer folk når du suger dem på kinnet?

Gammel 21-05-10, 10:27   #73
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er god på håndhils, men kysse og klemme greiene er jeg ikke god på. Jeg er ikke god på noen som kommer for nært inn i min intimsone.

Jeg er best på sånn skikkelig intime greier, egentlig. Jeg syns vi burde hilse på alle nye mennesker med å ta en runde oppetter veggen, liksom.

Jeg har aldri tenkt over om jeg sliter med noen hilsesaker?.

Gammel 21-05-10, 14:25   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å minne meg på at mine ritualer og vaner er like mye verdt som deres, så hvis jeg bare er bestemt og rekker dem hånden uten noe om og men, blir det like respektert som deres kyssing. Andre er også ute etter å gjøre det "riktige" overfor oss stive nordboere.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:27   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå hadde jeg enda en sånn, tidligere har vel ritualet vært "highfive", nærmest, nå var det plutselig kyss på TO kinn. Jeg trodde vi var ferdige etter det første, og fikk nesten smellkyss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:33   #76
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Nå tar dem fleste jeg møter og håndhilser, noen venner for jeg klem av også alt går greit. Kinn skyssing har jeg kun opplevd av mannen til min søter han er spansk så regner det er vane for han der nede, han gjør det kun på kvinnene og første gangen var det litt rart men andre gang var det bare koselig.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 15:52   #77
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke fordra kinnkyssing og klemming med fremmede mennesker. Jeg sliter med intimsoneissues og prøver å være i forkant av hilsingen ved å vise at jeg helst håndhilser.
Det skal en del til før jeg begynner å klemme folk til hilsen.

Gammel 21-05-10, 22:35   #78
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå hadde jeg enda en sånn, tidligere har vel ritualet vært "highfive",

High Five?

Da føler jeg meg dum.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:37   #79
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det kyssestyret er ... eh, styrete. Jeg kan vel ikke si jeg takler det hele med glans akkurat, kanskje hvis jeg fikk mer trening i det?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:39   #80
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

High Five?

Da føler jeg meg dum.

Enig, da hadde eg følt meg heilt Paradise Hotel.

Ellers enig med Kirsebær, lite eg har tenkt på dette. Etter å ha lest tråden syns eg godt folk kunne begynt kyssa meir på meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.