|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?God på håndhilsing og gode klemmer med de jeg er glad i. Etterhvert har jeg lært meg å takle disse som absolutt må hilseklemme alle og enhver også (men jeg liker det ikke). Men nå har jeg fått en ny utfordring, en bekjent fra sør-amerika som skikkelig smasker på kinnene |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?
Jeg ser for meg at hun hadde forklekjole og så på deg som ei lita søt jente med fletter og foldeskjørt. Jeg hadde nok også husket den hilsenen.
![]() |
#63 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Eg er ein passiv helsar som i utgangspunktet smiler og seier hei og ventar i spenning på kva den andre gjer. Litt rart at eg er så sjenert på akkurat helsing når eg er så lite sjenert elles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg skvetter unna som en ekte potetnisse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg håndhilser gjerne, men klemming kan jeg godt styre unna. Kyssing på kinnet? Gåttabanen..... |
![]() |
![]() |
#66 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg kysser ok etter et par år i Italia. Har lært meg å lese i tide om de har tenkt til å kysse flere ganger eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Shake it out!
|
Her spør ALLE "how are you?", fra venner, butikkdamen til dem man tilfeldigvis går forbi på gata. Jeg får sammen spørsmålet fra mor til venninna til eldstemann hver morgen når vi går til skolen, svarer "fine, how are you?" og får "Doing well" som svar.
![]() |
#68 |
|
Kan bare innstemme med den. Det er mye kyssing her på grunn av mange latinamerikanere. Som regel er det to kyss og man begynner alltid høyre mot høyre, tror jeg bestemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Etter å ha bodd i ulike land, tilbrakt tid sammen med folk fra alle kanter av verden og engentlig blitt noskå verdensvant, har jeg ingen problemer med ulike hilseritualer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg endte med omtrent å kysse en av bestekompisene til Luftslottmannen på munnen første gang jeg traff ham.
![]() |
#72 |
Epikur
|
Hvordan reagerer folk når du suger dem på kinnet?
![]() |
#73 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#74 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg pleier å minne meg på at mine ritualer og vaner er like mye verdt som deres, så hvis jeg bare er bestemt og rekker dem hånden uten noe om og men, blir det like respektert som deres kyssing. Andre er også ute etter å gjøre det "riktige" overfor oss stive nordboere.
![]() |
#75 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Nå tar dem fleste jeg møter og håndhilser, noen venner for jeg klem av også alt går greit. Kinn skyssing har jeg kun opplevd av mannen til min søter han er spansk så regner det er vane for han der nede, han gjør det kun på kvinnene og første gangen var det litt rart men andre gang var det bare koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg kan ikke fordra kinnkyssing og klemming med fremmede mennesker. Jeg sliter med intimsoneissues og prøver å være i forkant av hilsingen ved å vise at jeg helst håndhilser.
![]() |
#80 |
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, da hadde eg følt meg heilt Paradise Hotel.
![]() |
![]() |
|
|