|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt)Haha du er akkurat lik meg! De andre ansatte synes det er så dumt at jeg ikke skal jobbe der i julen, for jeg er så over-entusiastisk når det gjelder sånt, tar helt av! Men da får jeg gjøre det i den nye barnehagen, for DER skal jeg jo jobbe i julen.
![]() |
#62 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt)Jeg blir glad helt ned i tærne av å lese dette. Det er utrolig flott at du har funnnet deg jobb du trives med, og ikke minst fått tro på at du har masse å bidra med i arbeidslivet.
![]() |
#63 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt)Jeg ser levende for meg Iset i barnehagen i desember.
![]() |
#64 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt)Det blir nok et syn. For ikke å snakke om hvordan det blir her hjemme. Iset med massevis av penger på konto i desember.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg er så lykkelig for tiden (jobb og sånt)
Får si som Björn Skifs: Härligt härligt, men farligt farligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|