Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan alle gå i ballerinasko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 12:16   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan alle gå i ballerinasko?

Nåh, hvis man har den riktige grønn-nyansen på agurken vil jeg tro at det ser klassisk, sofistikert og forfinet ut.

Skal alle være solariumsbrune altså? Hæ? Makan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 12:18   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg ikke få lov til å bli solariumsbrun heller nå da? Jeg som spiser gulrøtter så det tyter av ørene på meg gjennom hele vinteren bare for å bli brun på sommeren. For jeg blir unektelig ganske brun.

Men nå tar jeg lunsj. Jeg tror den kommer til å være i hvert fall en time.

Hvor langt på villspor er det egentlig lov til å ta en tråd på FP?

Gammel 21-07-10, 12:18   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Time will show, Tjorven.

Gammel 21-07-10, 12:23   #64
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det kommer ann på, om noen har tenkt til å dra Hitler kortet?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 12:23   #65
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen har sagt at man ikke kan spise agurk når man er bleik, altså. Men jeg synes det ser teit ut. Tomat også. Særlig hvis man er litt solbrent.

Å spise en hel agurk på tvers, får skuldrene mine til å se veldig brede ut. Men andre med brede skuldre må jo gjerne spise agurker på tvers, hvis de vil, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 12:25   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Alle kan selvfølgelig gjøre alt de vil hvis de føler seg komfortable med det. Men jeg hadde ikke gjort det, men så er jeg jo litt opptatt av sånt også, da.

Gammel 21-07-10, 12:40   #67
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agurk på langs? *skjønner jeg må lese hele tråden*

Gammel 21-07-10, 12:45   #68
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes at man ikke kan spise agurk hvis man har en litt kald hudtone. Det kan se veldig blekt ut i det agurkskivene føres opp mot ansiktet.

Gammel 21-07-10, 12:47   #69
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Agurk på langs? *skjønner jeg må lese hele tråden*

Alle vet jo at å spise agurk vertikalt har en slankende effekt. Kanskje også en viss opphissende effekt også, for noen.

Gammel 21-07-10, 17:33   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har stor og brei fot og synes det å finne sko er pyton. Jeg har klart å finne pensko av merket Gabor som kan kan gå i noen timer uten at føttene skriker, men når jeg er på jobb og må gå mye i litt finere sko har jeg et par fra J-41 som er helt fantastiske. Det er en Mary-Jane-modell som dessverre ikke finnes nå. Den har joggeskosåle og er i skinn og ser pen ut oppå, men har en såle og en fasong som er helt perfekt å gå i for pailabber.

Dessverre ser jeg at J-41 ikke har den modellen lenger, men på sierratradingpost.com kommer det stadig billige sko av det merket på salg. Akkurat nå var ikke utvalget stort, men det skjer stadig noe.

Her er noen J-41 modeller fra en annen skobutikk..

http://www.zappos.com/search/brand/1...%22J%5C-41%22/

Ja, sånne kunne jeg virkelig tenke meg. Det er faktisk noe lignende disse jeg helst vil ha. Men hva heter disse? Jeg har alltid kalt dem ballerinasko, men det er altså noe helt annet? Ballerinasko er vel helst de uten reim?

Gammel 21-07-10, 17:34   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kom Iset og ødela hele tråden her med et seriøst spørsmål.

Gammel 21-07-10, 19:24   #72
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Iset, hvilke på XXL var det du egentlig ønsket deg? :ødelegger også moroa:

Gammel 21-07-10, 21:06   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

De var ikke på nettsiden, det var noen lignende de Hattifnatten la ut over her. Veldig lette, veide nesten ingenting og virket veldig luftige. Kostet 799,- tror jeg. Det var på Sandvika-senteret jeg fant dem.

Gammel 21-07-10, 21:46   #74
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Alle vet jo at å spise agurk vertikalt har en slankende effekt. Kanskje også en viss opphissende effekt også, for noen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 22:59   #75
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at folk som er tjukke, tynne, midt i mellom, og hva_som_helst kan gå med ballerinasko om de har lyst. Men JEG liker dem ikke. For JEG synes at de er for flate til å være gode å gå i, og for flate til å gi god holdning. De er en slags utendørs tøfler.

Dette er fine sko:

Ingen av disse er på mine føtter nå, dessverre, for bekkenløsningen tillater ikke noe moro, så jeg soper rundt i Scholl-sandaler og joggesko.

Gammel 21-07-10, 23:02   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim: jeg går 2,5 kilometer til jobb hver dag. Da trenger jeg flate og praktiske sko. Ballerinasko er langt mer sosialt akseptabel enn joggesko på jobben min. De skoene du viste var veldig fine, men egner seg ikke til å ha en halv mil om dagen.

Gammel 21-07-10, 23:03   #77
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Mim: alt til sin tid.

Gammel 21-07-10, 23:15   #78
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så upraktiske dere er.

jeg har de fine skoene i vesken eller i sko-skuffen på kontoret og bruker joggesko til og fra jobb. Det er da ikke bra å gå 2, 5 km i ballerinasko?

Gammel 21-07-10, 23:16   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

De så ikke så praktiske ut, men fine. Jeg MÅ ha de jeg fant på XXL altså. ARGH. Heldigvis begynner jeg jo å jobbe fulltid i september, gjett om jeg skal unne meg sko asap da.

Gammel 21-07-10, 23:18   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

jeg har de fine skoene i vesken eller i sko-skuffen på kontoret og bruker joggesko til og fra jobb. Det er da ikke bra å gå 2, 5 km i ballerinasko?

Jeg har et par pensko på jobb, men det er sånne nøytrale svarte hvis det kommer kunder som ikke engang tåler ballerinasko. Veska mi er stappfull og jeg bærer meg skakk allerede. Jeg må jo bære pc frem og tilbake nesten hver dag. Så å putte sko også oppi der er uaktuelt.

Jeg liker best flate sko. Egentlig vil jeg nok gå barbeint, men er redd for glasskår og sånt. Jeg kan gå milevis i flip flopper, så ballerinasko er "mye" sko i min verden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.