|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har vaskemaskin fra 1997. Ikke dårlig det egentlig, siden den gjerne går flere ganger om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Bestikk og tallerkener som vi bruker til daglig er fra 1992, ellers har vi diverse glass og kaffeservise fra 80-tallet (trur eg). Kombiskapet er også fra 92, andre elektriske saker er stort sett andre eller tredje generasjon... Eller har jeg en vinterfrakk fra 1971 og en smoking fra 1962 som begge brukes jevnlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?
![]() |
![]() |
#64 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har en sånn sokkestoppesopp.
![]() |
#65 |
har tatt seg sammen
|
![]() |
#66 |
can-jur
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Mannens mobil er fra 2000
![]() |
![]() |
#67 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Teller teboksen mamma fikk av brodern til bursdagen sin en gang tidlig på 80-tallet, som brukgjenstand? Jeg klarer ikke å kvitte meg med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Tja, jeg har jo fortsatt det aller meste av servise og kjøkkenredskaper og slikt som jeg fikk da jeg flyttet på hybel.. Men det var jo i 1998, og det var da nettopp..? Ellers arvet jeg endel etter en tante som døde samme år, blandt annet en (to?) kakeform og et desilitermål. De kan være utgamle for alt jeg vet.
![]() |
#69 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Det eldste jeg har er egentlig arvet da.
![]() |
#70 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også en truse jeg har hatt siden jeg var 14. Det verste er at det er 5 str siden, den passer ennå
![]() |
#71 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Ja mannen...han dukket opp på tidlig 90 tall og virker enda
![]() |
#72 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Vi har mange gamle ting, er ikke av de ivrigste shopperne. Sofa, servise, kasseroller, klær etc., etc. Det er lettere å nevne nye ting, tror jeg ...
![]() |
#73 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?En kam/børste som fulgte med Det Nye på 80-tallet.
![]() |
#74 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har masse kjøkkenutstyr, bestikk, servise, boller, boksåpnere etc pluss verktøy som jeg har arvet etter bestemoren min. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|