|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har gamle bibler fra 17 og 1800-tallet, og mye annet gammelt snacks som jeg har arvet etter pappa.
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Mannens mobil er fra 2000
|
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Teller teboksen mamma fikk av brodern til bursdagen sin en gang tidlig på 80-tallet, som brukgjenstand? Jeg klarer ikke å kvitte meg med den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kakemonster
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Tja, jeg har jo fortsatt det aller meste av servise og kjøkkenredskaper og slikt som jeg fikk da jeg flyttet på hybel.. Men det var jo i 1998, og det var da nettopp..? Ellers arvet jeg endel etter en tante som døde samme år, blandt annet en (to?) kakeform og et desilitermål. De kan være utgamle for alt jeg vet.
|
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Det eldste jeg har er egentlig arvet da.
|
|
|
#7 |
|
Permakulturell
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Vi har mange gamle ting, er ikke av de ivrigste shopperne. Sofa, servise, kasseroller, klær etc., etc. Det er lettere å nevne nye ting, tror jeg ...
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?En kam/børste som fulgte med Det Nye på 80-tallet.
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har masse kjøkkenutstyr, bestikk, servise, boller, boksåpnere etc pluss verktøy som jeg har arvet etter bestemoren min. |
|
|
|
![]() |
|
|