|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Uansett om vi ikke sparer så mye, så sparer vi oss jo allikevel for mye stress ved å slippe å tenke på økonomien hver dag, er det betalt så er det betalt, liksom.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?
Enig.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Jeg synes ikke mat er noe spesielt billig i Tyrkia nå. Billigere enn Kreta, men ikke så billig som det var før. Det Pegasos World er en megasvært hotell, så jeg tror ikke du blir lei der i 2 uker. De får mye skryt av maten, men det er veldig mye mat der hele tiden så en kan bli lei av det, men det er mye variert og en trenger jo ikke stappe på av alt mulig. All inklusiven sparer du inn på bare all isen ungene spiser tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Det jeg synes er kjipt med all inclusive er at man alltid må velge buffeten. Hvis det er et all inclusive-hotell hvor de også har vanlige restauranter ville jeg vært mindre skeptisk. Buffet-mat har en tendens til å bli litt ensformig i lengden; synes jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Maten er ganske billig i Tyrkia ja? Er det noe spesielt å oppleve utenfor hotellet der? Jeg er som sagt et menneske som liker å oppleve ting og ikke bare ligge ved et basseng i to uker. Så kanskje dette ikke er heeelt ferien for meg? Jeg tenker jo mest på ungene da, de hadde jo elsket dette så da føyer jeg meg, men om det er noe kjekt man kan oppleve på utsiden også så hadde jo det vært ekstra kjekt.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Jeg har jo aldri hatt det før, så jeg aner ikke hva jeg går til. Og ingenting er jo helt bestemt enda heller.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Jeg klarer ikke å bestemme meg helt. Barna vil nok trives best med en avslappende badeferieog det er jo dem jeg tenker mest på, spesielt siden jeg også synes det er deilig med bading og avslapping. Jeg ville valgt en HELT annen ferie uten barn eller med større barn, tror jeg, eller om jeg kun hadde eldste med meg. Hun er jo snart 7 år og er med på det meste. Minsten er litt mer "krevende", men på den annen side så er han jo hele ett år eldre neste sommer og ting er nok litt mer smidige.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Vi bestemmer oss ofte for å "bare slappe av" på feriene våre, men ender med å leie bil og farter rundt som gale. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Skal dere reise rundt med leiebil så dra for all del ikke til Tyrkia. I det landet ville jeg aldri kjørt selv. Spania, Italia og Hellas er veldig greit å kjøre selv, i alle fall så lenge det ikke er mørkt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Jeg kjører helst ikke i slike land overhodet, da er jeg trafikkfarlig siden jeg får så fort panikk. Jeg kan kjøre uten problemer her og i Danmark, og til dels i Sverige.
|
|
|
#11 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Mitt forslag er flybilletter til Alicante/Murcia og leie leilighet i området Altea/Albir samt leiebil. Vi har bodd her en gang: http://www.jardinfoyablanca.no/jbf.html
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Det så flott ut, Salma. Blir skikkelig reisesyk nå. Takk for tipset, skal sjekke det ut litt mer.
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Hvis du ønsker Spania så kan jeg tipse om stedet vi har leid for neste sommer. Jeg bestillte det i juli og har betalt forskudd så vi er sikret våre uker uansett...
|
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?Du må velge type rom som har plass til 4 personer, eller så må du velge 2 rom og da blir det dyrt. Den dyreste med plass til 4 personer er jo sikkert den beste, men du kan jo sjekke forskjellige priser på de forskjellige rom og se hva totalforskjellen er. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?
Jeg haater det, du kan sjekke for meg.
|
![]() |
|
|