Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 20:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?

Eller la meg omformulere litt; hvor mye har dere betalt sånn ca. for deres sydenferier, spesielt dere som har vært på sånne Sunwing Resort-greier?

Vi tenkte å dra til Danmark (Lalandia) i juni neste år, med det samme skolen slutter. Men nå snuser vi på sydenferie i stedet. Jeg har jo veldig lyst å dra til Alcudia med all inclusive, men det er vel sviiindyrt? Vi er 4 stykker, barna er 7 og 3 år på reisetidspunktet. Tips til andre steder? Alfa omega er at det er svært barnevennlig, både mor og barn elsker badeland, tivoli og lignende.

Jeg er mildt sagt elendig på å sette sammen reise selv, jeg begynner men så gir jeg fort opp, blir helt matt av det, men det er kanskje billigere enn å kjøpe ferdigpakker/bruke reisebyrå?

Jeg vet det er dyrt å reise, og når det begynner å nærme seg 40.000 og sånt så får jeg fullstendig angst og tenker på alt det vi kunne ha brukt de pengene til. Men neste sommer har jeg jobbet fulltid i over et år, og vi har mye mer penger å rutte med enn før, og har for EN gangs skyld lyst på en ordentlig ferie og ikke bare en dagstur til Dyreparken og slikt.

Sist redigert av Dixie Diner : 06-09-10 kl 20:56.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.