|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Bruker mobiltelefonen med ringetone/lyd Meadow.
![]() |
#62 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg har en vekkeklokke med svak piping, men da har jeg allerede vært våken og døset en stund. Lillebror kommer som regel inn 6:20 ( !!??) og spør om han kan gå ned for å se Barna- Tv. Jeg skjønner ikke hvorfor han våkner til samme tid hver dag.
![]() |
#63 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg blir for tiden vekket enten av bikkja, eller av babyen som småsutrer litt i senga og vil ha mat.
![]() |
#64 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?
Jeg bruker denne.
![]() |
#65 |
can-jur
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Ladycompen min plinger forsiktig kl 6.30, så brøler alarmen på mannens klokkeradio 6.45.
![]() |
![]() |
#66 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Behagelig melodi/lyd fra mobiltlf. Men somregel vekker barna meg først... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg kan venne meg til og sove gjennnom alle slags vekkerklokkelyder (jeg overdriver ikke - selv den høyeste gammeldagse ringing når ikke gjennom hvis jeg har hørt den noen ganger). Derfor er det sambo som er min vekkerklokke (han er A-menneske) eller gutta.
![]() |
#69 |
awesom
|
Jepp, akkurat derfor valgte jeg en sang som jeg allerede hatet fra før. Den er faktiskt så ille at jeg unngår snoozing for å slippe å høre den flere ganger.
![]() |
#71 |
kamelkonsument
|
![]() |
#72 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Dersom avkommet mot formodning skulle sove lengre enn vanlig vekkes jeg av klokkeradioen med den lokale morgensendingen fra NRK. En gang ble jeg vekket av Nordstoga sin "Grisen står og hyler", og da var i grunnen resten av dagen ødelagt. Kan ikke fordra den sangen, så lenge etterpå var jeg over på "Alltid nyheter" som morgenradio |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|