Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 08:11   #61
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Bruker mobiltelefonen med ringetone/lyd Meadow.
Våkner veldig raskt.
Når jeg har fri, vekkes jeg av Amanda, schæferen min. Enten ligger hun oppå meg, eller hun hopper opp i sengen når jeg våkner, eller jeg vaskes grundig i ansiktet. Hun har forøvrig ikke lov å ligge i sengen, men prøver seg når jeg sover.

Gammel 11-09-10, 08:18   #62
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en vekkeklokke med svak piping, men da har jeg allerede vært våken og døset en stund. Lillebror kommer som regel inn 6:20 ( !!??) og spør om han kan gå ned for å se Barna- Tv. Jeg skjønner ikke hvorfor han våkner til samme tid hver dag.

Gammel 11-09-10, 08:37   #63
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir for tiden vekket enten av bikkja, eller av babyen som småsutrer litt i senga og vil ha mat.
Deretter vekkes jeg av vekkeklokken til mannen som er en slik brannbjellelyd.

Mannen min derimot, han våkner av at jeg vekker han fordi bikkja har vekket meg, eller vekkerklokka ringer uten at han reagerer, noe som skjer omtrent hver gang.

Gammel 11-09-10, 09:06   #64
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Jeg finner ikke noen slik vekkerklokke-app! Har du et navn?

Jeg bruker denne.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 09:30   #65
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ladycompen min plinger forsiktig kl 6.30, så brøler alarmen på mannens klokkeradio 6.45.
Ca 7 slipper naboen ut hesten sin og da knegger mine (de går rett på utsiden av vinduet)
og ca 7.30 sier babycallen: daaaaahaaaahaaaaa

Aller, aller værste måten å våkne på er å våkne av ku-raut på utsiden av vinduet.
Da vet jeg at noe er galt og spretter opp, med en puls på 300.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 10:59   #66
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Behagelig melodi/lyd fra mobiltlf. Men somregel vekker barna meg først...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 11:14   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også vært skeptisk til å våkne av kuraut på utsiden av vinduet, kjenner jeg. Kanskje til og med enda mer skeptisk til kuraut på innsiden av vinduet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 11:20   #68
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan venne meg til og sove gjennnom alle slags vekkerklokkelyder (jeg overdriver ikke - selv den høyeste gammeldagse ringing når ikke gjennom hvis jeg har hørt den noen ganger). Derfor er det sambo som er min vekkerklokke (han er A-menneske) eller gutta.

Gammel 11-09-10, 11:58   #69
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt meg på hvorfor man bruker en låt som vekkerklokke. Det må jo være den aller kjappeste måten å hate den låta på? :grøss:

Jepp, akkurat derfor valgte jeg en sang som jeg allerede hatet fra før. Den er faktiskt så ille at jeg unngår snoozing for å slippe å høre den flere ganger.

:geni:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:11   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo GENIALT!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:22   #71
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Det er jo GENIALT!

(Kilde: youtube.com)

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:21   #72
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Dersom avkommet mot formodning skulle sove lengre enn vanlig vekkes jeg av klokkeradioen med den lokale morgensendingen fra NRK. En gang ble jeg vekket av Nordstoga sin "Grisen står og hyler", og da var i grunnen resten av dagen ødelagt. Kan ikke fordra den sangen, så lenge etterpå var jeg over på "Alltid nyheter" som morgenradio .

Men altså, med mindre jeg har et morgenmøte jeg MÅ rekke satser vi på at vår biologiske vekkeklokke tar seg av vekkingen. Det ender som regel med at vi står opp i sekstiden på den måten likevel...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:25   #73
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte nylige en sånn lyslampe, og er veldig fornøyd! Våkner stort sett av meg selv - dvs av lyset - før klokka ringer. Geniale greier.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:31   #74
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo GENIALT!

Break you heart med Taio Cruz er et sikkerstikk.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.