|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Tar du ting på sparket?Jeg er tidligere vant med en slik besøkskultur som du skisserer i HI, Floksa og jeg savnet den faktisk da jeg flyttet sørover. For meg opplevdes det som veldig "stivt" å bli innvitert. Og nå når jeg akkurat har vent meg til denne omgangsformen (og synes det er trivelig å vite når jeg er alene og ikke), så begynner ungene å dra inn folk.
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Tar du ting på sparket?Zoe, jeg skulle ønske jeg var mer som deg på dette punktet. Dessverre vil jeg nok aldri greie å avvise folk på døra, med mindre jeg beviselig var på vei ut.
|
|
|
#3 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Tar du ting på sparket?Jeg hører deg Zoe men kalrer ikke å se at det skulle blitt rett for meg å avvise folk i døra. Da ville jeg heller latt vær å gi dem servering eller noe så ble de iallefall ikke så lenge.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Tar du ting på sparket?
Nei, men det trenger det da heller ikke å være?
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Tar du ting på sparket?Zoë, i dag greide jeg å føyse en uanmeldt besøker rett ut døra igjen.
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du ting på sparket?På jobben elsker jeg simpelten å ta ting på sparket!!
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tar du ting på sparket?Jeg kan være i overkant spontan og jeg kan absolutt ta ting på sparket. Men jeg takler det særldeles dårlig om det kommer uventet besøk. Jeg liker det ikke i det hele tatt.
|
|
|
#9 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du ting på sparket?Uventet besøk er som regel helt greit, og skulle det ikke passe er det ikke fordi det er rotete eller at jeg ikke har noe å by på, men at vi er syke eller har kranglet.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Tar du ting på sparket?
|
|
![]() |
|