|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
can-jur
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?
Vi har jo mye sånne plutselig visitter, men jeg har aldri opplevd å føle at jeg ikke vil ha gjestene der, vel er det av og til litt upraktisk men vi har det jo alltid veldig hyggelig og det er lite jeg ønsker mer enn å ha det hyggelig med venner, selv om vi hadde planlagt å bruke dagen til noe annet.
![]() |
![]() |
#62 |
By the Sea
|
Nå kan man jo raskt høres ut som en kjiping om man ikke i denne tråden sier at man alltid tar imot uanmeldt besøk med åpne armer samtidig som man, jfr en annn tråd her inne, alltid tar imot små uanmeldte middagsgjester med glede og raust øser av gryta si.
![]() |
#63 |
Leser
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg er tidligere vant med en slik besøkskultur som du skisserer i HI, Floksa og jeg savnet den faktisk da jeg flyttet sørover. For meg opplevdes det som veldig "stivt" å bli innvitert. Og nå når jeg akkurat har vent meg til denne omgangsformen (og synes det er trivelig å vite når jeg er alene og ikke), så begynner ungene å dra inn folk.
![]() |
#64 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg hører deg Zoe men kalrer ikke å se at det skulle blitt rett for meg å avvise folk i døra. Da ville jeg heller latt vær å gi dem servering eller noe så ble de iallefall ikke så lenge.
![]() |
#65 |
By the Sea
|
Nei, men det trenger det da heller ikke å være?
![]() |
#67 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Zoë, i dag greide jeg å føyse en uanmeldt besøker rett ut døra igjen.
![]() |
#68 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?På jobben elsker jeg simpelten å ta ting på sparket!!
![]() |
#69 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg kan være i overkant spontan og jeg kan absolutt ta ting på sparket. Men jeg takler det særldeles dårlig om det kommer uventet besøk. Jeg liker det ikke i det hele tatt.
![]() |
#70 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Uventet besøk er som regel helt greit, og skulle det ikke passe er det ikke fordi det er rotete eller at jeg ikke har noe å by på, men at vi er syke eller har kranglet.
![]() |
|
|