|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#781 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDet mest sjokkerende med tråden er at jeg ikke husker den.
![]() |
#784 |
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMorsomt at denne tråden kom opp igjen nå. Storebror fikk nemlig HPV-vaksine på fredag, og fikk så vondt i armen at han ikke klarte å game på FIRE dager. Så jeg tenker jo at Svanhild hadde et poeng her.
![]() |
![]() |
#786 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
De har herredømmet. Og ja, selvsagt har de lurt deg, det er det katter gjør. Lurer deg til å klø dem, gi dem snaks, prate med dem som om de kan svare osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHahh, jeg er ikke lurt.
![]() |
#789 |
lettere utlada
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMed alle de kattene som lusker rundt hushjørnet her, så tror jeg i alle fall de er i gang med bydelsherredømme!
![]() |
#790 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg er mest imponert over utviklingen av microchips som er så små at de kan injiseres gjennom de supertynne nålene de bruker til vaksiner. Og ikke trenger batteri samtidig som de kan sende informasjon ut pluss er rimelige nok til å puttes inni hele befolkningen. Syns godt de kunne fått dem til katter og hunder også slik at de slipper de klumpete GPS halsbåndene dersom man skal spore dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|