|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Mayamor - jeg bruker kokosmel til lillegutt som ikke tåler hvetemel, det er fra Aman Prana og har 4g karber tror jeg per 100. Eller mandelmel (8g karbohydrater per 100). |
|
|
|
|
#863 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Min første dag etter flere måneder med masse karbo.
|
|
#864 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har vært et par uker på ferie, og har levd høykarbo. Dog med en til to lavkarbomåltider om dagen, så det kunne vært verre. I morgen er det tilbake til lavkarbo igjen. På en måte er det fint å ta seg sånne friperioder, iallefall synes jeg det. For jeg kjenner så godt at jeg fungerer og føler meg bedre på lavkarbo, og får en skikkelig påminner om det.
|
|
#865 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Lavkarbo- hva har du spist i dag?
Hvor mange grader skal dette stekes på?
|
|
#866 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I dag har egentlig vert en litt dårlig dag, ikke ille, men ikke ketosenivå akkuratt. Dårlig planlagt.
|
|
#867 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 kokte egg med masse smør og en kopp kaffe med fløte.
|
|
#868 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
He he, tilbake til lavkarbo igjen. Vel, vel. Jeg har levd litt lavkarbo, dog med en del sprekker innimellom. NÅ er jeg imidlertid ordentlig i gang igjen. Tillater meg bittelitt havregrøt i ny og ne, planen er å fortsette på et nivå mellom ketosenivå og Fedon. Helst nærmest ketose. Vi får se.
|
|
#869 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost (kl 10): Cottage Cheese, fløte, 1 ts bringebærsyltetøy m mindre sukker, sesamfrø, ristede solsikkekjerner. Nam. Kaffe med fløte.
|
|
|
#870 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er jo også godt tilbake på lavkarbo, men er ikke flink til å skrive her. |
|
|
#871 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Det er litt vanskelig med lavkarbo på ferie altså.
|
|
#872 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg lever lavkarbo etter beste evne, og trives egentlig veldig godt med det kjenner jeg. |
|
|
#873 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 små sesamknekkebrød (hjemmebakt) med pepperpate. (Hvorfor funker ikke apostrof på Firefox?
|
|
#874 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har som kjent slitt litt med at jeg er matlei. Dvs. at jeg er lei av nøttemuffins og nannahknekkebrd, og finner ingen gode erstatninger. Så nå har jeg vært og handlet et lass med mat hos spisdegslank.no, for å ha noe å supplere med.
|
|
#875 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost 1/2 omelett av 3 egg og litt finskåret bacon. Sist redigert av Left : 14-07-10 kl 22:18. |
|
|
#876 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 skiver soft basic (fra spisdegslank, heretter SDS) m/hvitløkspaté.
|
|
#877 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har slengt meg på lavkarbo igjen (blir veldig opplåst og "luftig" om kvelden, og lurer på om det har noe med ris / pasta / poteter å gjøre), og begynner for alvor nå til middag. Da skal vi ha |
|
|
|
|
#878 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Irma: Fikk du varene tilkjørt, eller hentet du selv? Hvordan fungerer det? |
|
|
|
|
#879 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Hentet selv! De ønsker at man skal bestille på forhånd. På skjemaet man fyller ut på nettsiden deres skriver man dato for henting, også står maten klar og innpakket i isoporbokser når man kommer. Isoporboksene betaler man pant for. Man kan kjøpe enkelte varer uten forhåndsbestilling. Fryst brød, syltetøy, boka, atkinsbarer, tørrblandingene (brød, brownies, vafler++), proteinpulver etc.
![]() |
|
|