|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#921 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-trådJeg liker heller ikke bøkene til Knausgård, heller ikke musikken til Coldplay (kjedelig) eller Karpe |
|
|
|
|
#922 |
|
ctrl+z
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg elsker også løping, men hofta tåler det ikke. Frustrasjonen min går på at alt sosialt er knyttet opp mot dette eller isbading (som jeg heller ikke kan). Det sosiale nettverket blir borte.
|
|
#923 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Unpopular opinion-tråd
Det eneste jeg ikke liker med jula er at Kurt Nilsen synger julesanger (som stort sett er det eneste vi hører fra den kanten etter at han vant Idol). |
|
|
|
|
#924 |
|
Rockesøster
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg er skrekkelig lei disse norske, kvinnelige vokalistene som bare ØSER ut en lang rekke ord i tekstene sine, det er utmattende å høre, de høres så like ut og ikke er de spesielt flinke heller.
|
|
#926 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes det er skrekkelig rart og ganske skrullete å pynte til jul i november. Det er like skrullete som å pynte til påske i mai. Jeg forstår ikke konseptet og presterer å bli litt provosert av det. Jeg vil at slikt skal være som det var før. Julepynt i november er bare helt merkelig. Jeg har bittelitt mer toleranse for julepynt og juletre tidlig i desember, men jeg tenker nok i mitt stille sinn at voksne bør kunne klare å vente og at de ikke skjønner konseptet. Men det opprører meg ikke lenger like mye som julepynt i november. Jeg kjører forbi et hus med pyntet juletre synlig i vinduet og det har vært der siden 15. november. Det er skrullete. Folk gjør selvsagt hva de vil og jeg tenker også hva jeg vil. Jula er ikke i november og heller ikke før juleaften. November er november, og tida fram til 24. desember er advent. Det er noe annet. Og i mitt hode er ikke slikt valgfritt. Jeg innser at jeg har en stille kamp mot vindmøller, men slik får det bare være, jeg har rett (i mitt hode i det minste). |
|
|
|
|
#927 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amen! |
|
|
|
|
#928 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Den tar jeg til meg. Jeg har gjort det noen ganger rett og slett fordi jeg selv måtte se et par sånne svar før jeg oppdaget hvor utrolig nyttig det var å spørre chatGPT om allverdens greier. Nå har vel folk flest hatt mulighet til å teste dette selv, så jeg skal gi meg og regner med at folk som spør om ting først har prøvd google og chatGPT før de spør her - eller spør her fordi de ønsker personlige erfaringer. |
|
|
|
|
#929 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Unpopular opinion-trådJeg liker heller ikke stikking i møter, på konferanser, eller lignende der jeg egentlig skal følge med. Jeg blir utrolig forstyrret og mister fullstendig fokus av klirrende strikkepinner eller å se noe i synsfeltet som "hopper" opp og ned.
|
|
#930 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Unpopular opinion-trådOg norsk musikk som lages nå for tiden (sånn ca alt de spiller på p1 iallfall - makan til autotune-møl og idioteffekter).
|
|
#931 |
|
Introvert optimist
|
Innom for å hente PC-en fordi det ble en uventet hjemmedag er helt greit. Ha med unger en hel dag eller mange timer på jobb, helt og absolutt ugreit.
Så enig. Hva i all verden? Det er vel også de samme folka som rydder unna julepynten 2. juledag. Når jula akkurat har begynt!
|
|
#932 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes også det er rart når voksne folk feirer en høytid lenge før den kommer, fordi de ikke greier å vente.
|
|
#933 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Unpopular opinion-trådJeg kan ikke fordra tidlig julepynt. Jeg blir f.eks. SUR av å se naboers juletre gjennom vinduet tidlig i desember (ja, mitt problem, jeg vet). Imidlertid bor jeg med en tenåring som mener at juletreet burde vært oppe for lengst. Årets kompromiss er 2. helgen i advent. Jeg spyr av tanken, men velger mine kamper og masingen vil avta. Trapp blir også snart pyntet, inkludert krans som før kom opp lille julaften. Vi krangler så mye uansett, så hvis dette gjør henne glad, så er det fint. Om noen år er hun flyttet og da er det slutt på tidlig tre. Jeg går helt latterlig på akkord med meg selv med dette.
|
|
#934 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Unpopular opinion-trådHer i nabolaget har jeg alt sett to juletrær pyntet inne i husene til folk.
|
|
#935 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Aha! Jeg har ikke fått med meg den eller de diskusjonene, tror jeg. Kanskje jeg må vurdere å lete det opp for å finne meninsfeller?
|
|
#936 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Jeg føler at holdningen mye er "folk må få gjøre som de vil, og pynte når de føler for det". Men er enig når det gjelder en del annet som presenteres som "unpopular opinion" i tråden. Det er neppe særlig kontroversielt å mislike at folk hoster og harker på kollektivtransport, eller at pene mennesker får for mye oppmerksomhet og fordeler. Jeg tror i alle fall det er vanskelig å finne noen som mener det motsatte.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-11-25 kl 12:05. |
|
|
|
|
#938 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes Jostein Gaarder har et så irriterende platt skrivespråk at jeg ikke orket å lese gjennom Sofies Verden. Knausgård gidder jeg ikke tenke på å begynne på. Karpe, Coldplay og Kurt Nilsen er virkelig ikke min tekopp. |
|
|
|
|
#939 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Unpopular opinion-trådMin unpopular opinion: Hvis du ikke har noe positivt å si, så kan du heller holde kjeft.
|
|
|
#940 |
|
Eklektisk
|
Ja, det er mye som er fakta, og heldigvis er ikke jeg den eneste som mener dette. |
|
|
![]() |
|
|