Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 23:55   #961
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvis du ikke har funnet utav det så mener jeg det skal ligge under applikasjonsinnstillinger.

Det gjorde ikke det. Fant det absolutt ingen steder - selv ikke om jeg søkte på Farmtown i Facebook. Men jeg googlet det opp og fikk tilbake farmen min. *lettet* Dum som jeg er, for jeg burde jo nyttet anledningen til å slutte med tøvet. Men, men - heretter blir det bare gresskar, i hvert fall.

Gammel 16-06-09, 12:52   #962
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gresskar felt, noen som vil høste?

Gammel 16-06-09, 19:02   #963
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også gresskar. En hel gård full!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 19:05   #964
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan jobbe, Fibi.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 17-06-09, 10:49   #965
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har masse som kan høstes nå.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 17-06-09, 11:36   #966
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Høste?

Gammel 17-06-09, 11:52   #967
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg glemte å spørre om trærne skulle høstes Tove. Har ikke tatt de ennå, men si ifra om jeg skal ta de.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-06-09, 12:00   #968
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg glemte å spørre om trærne skulle høstes Tove. Har ikke tatt de ennå, men si ifra om jeg skal ta de.

Hos meg er ingenting hellig, ta det du vil ha

Gammel 17-06-09, 12:21   #969
Left
Passiv

Standard

Æsj, for sen

Gammel 18-06-09, 11:22   #970
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har masse som kan høstes.

Gammel 18-06-09, 11:44   #971
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg står hos deg, Kisha. Vil du bytte? Jeg har enorme mengder gresskar. Helt sikkert nok til mer enn en.

Gammel 18-06-09, 11:54   #972
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble kastet ut hos deg FOF.

Gammel 18-06-09, 18:29   #973
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

........

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.

Sist redigert av Søster : 18-06-09 kl 19:21.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 19-06-09, 17:00   #974
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Noen som vil høste hos meg?
Jeg mistet hele erteavlingen min.

Gammel 23-06-09, 15:55   #975
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Noen som vil høste så kom inn til meg.

Gammel 23-06-09, 16:19   #976
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Noen som vil høste så kom inn til meg.

Jeg ramlet ut til slutt, Takk for jobben!

Gammel 23-06-09, 19:13   #977
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg ramlet ut til slutt, Takk for jobben!

Jeg så det, takk for hjelpen!

Gammel 24-06-09, 11:07   #978
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg får ikke lov å legge til nye naboen på gården min.
Det står prøv i gjen i morgen. Det gjorde det i går også.

Noen som vil høste?

Gammel 24-06-09, 19:13   #979
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg får ikke lov å legge til nye naboen på gården min.
Det står prøv i gjen i morgen. Det gjorde det i går også.

Noen som vil høste?

Sender du gaver hver dag? Det går på samme "konto" som naboene. Det vil si at om du har gitt opp kvoten for gaver, så får du ikke lagt til naboer. Det er vel 30 personer du kan gi til eller legge til som nabo pr. dag.

Gammel 24-06-09, 22:46   #980
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg sender gave hver dag, ja. Men jeg har ikke 30 personer. Noen ganger får jeg sendt et par stykker, senere på dagen har hele lista gått igjennom.
I kveld har det stått grense = 0.
Jeg får se i morgen kveld om jeg får det til.
Jeg må ha inn naboene før jeg sender flere gaver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.