Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du å få hjemmelagede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 11:05   #81
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.427
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Men de ser litt sånn ut:

Ja, det var noe tilsvarende det bildet jeg la ut i innlegget over, men som forsvant. Snåle greier, og det går sikkert an å både ha dem på beina og ha veska i dem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:08   #82
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.004
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Syns de så litt fine ut, jeg.

Men de der ser jo ut som om de har forskjellig str på hullet, og litt mer logisk passform. De er ikke helt like de jeg har.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:09   #83
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.004
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg strikket sånne til mamma en gang og hun har brukt dem utrolig mye.
Jeg sørget jo for å strikke dem passe til føttene hennes, da. Hun har pleid å ha dem med seg i veska når hun skal på klubb eller kaffeselskap, for hun synes ofte det er kaldt i andres hus.

Jeg syns jo tanken var kjempegod om det var meningen at jeg skulle ha de på beina, for jeg syns også det kan være gulvkaldt rundt omkring, men du var smart som strikket noen som passet mottager syns jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:12   #84
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Hjemmelaget er stor stas å få.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:13   #85
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.797
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Fnis. Slike vesketøfler har jeg opp til flere av. Jeg har fått dem i gave, og de er i flere størrelser. Jeg har faktisk ønsket meg slike. Vi har kalde gulv og på vinteren får frosne gjester låne de.

Jeg setter pris på hjemmelagde gaver som jeg liker. De må altså som andre gaver helst passe meg på en eller annen måte.

Jeg er en som kan finne på å lage gaver også. Da er det stort sett kjoler eller gavekort på kjoler som jeg gir bort. Så jeg er faktisk kjønnsdiskriminerende når det gjelder hjemmelagede gaver.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:26   #86
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Heiko, jeg er sikker på at torsk blir glad for en Heikokjole?

  Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:38   #87
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.797
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Heiko, jeg er sikker på at torsk blir glad for en Heikokjole?

næsj, han bruker stort sett bare kjoler fra Boden.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:59   #88
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Åååå, vesketøfler!! Det hadde jeg elsket å få i gave. Skal jammen ønske meg det.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:01   #89
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Det kommer veldig an på hva det er. Jeg setter pris på det meste, og som flere har skrevet er det ofte mye bedre å få hjemmelagde ting, enn noe "juggel" som er kjøpt bare for å kjøpe noe. Som blir liggende i skapet og kastet eller gitt bort igjen. Jeg er ikke storforlangende og blir jo glad for det meste.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:01   #90
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Jeg vil mye heller ha en hjemmelaget gave laget med omtanke, uansett utseende og kvalitet på sluttproduktet, enn en gave kjøpt i full fart og uten særlig mening bare for å ha kjøpt noe, liksom.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:01   #91
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.417
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Vesketøfler. Og de har hull altså, på to steder, og man må brette de litt i flere retninger, men uansett hvilket hull eller hvilken fot i familien som stikker tåa inn i en sånn så funker det ikke helt etter planen. Så jeg har gitt de opp.


Ah, nå skjønte jeg greia - tøfler til å ha i vesken! Det var jo smart.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:03   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.372
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg vil mye heller ha en hjemmelaget gave laget med omtanke, uansett utseende og kvalitet på sluttproduktet, enn en gave kjøpt i full fart og uten særlig mening bare for å ha kjøpt noe, liksom.

Men er ikke det litt sånn selvsagt, da - vil ikke alle heller ha en gave med omtanke bak enn en meningsløs en? Jeg synes det blir en litt rar sammenligning; skal man sammenligne, bør det da være noenlunde like gaver. Jeg for min del vil f.eks. heller ha en kjøpt gave der giveren virkelig har tenkt grundig over hva jeg liker og setter pris på, og brukt tid på å finne noe til akkurat meg, enn en hjemmelaget gave slengt sammen i full fart på samlebåndsvis. (Mens jeg kanskje ville blitt enda litt gladere for et praktisk og kledelig skjerf noen hadde strikket til meg enn et praktisk og kledelig skjerf som noen hadde kjøpt til meg.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:06   #93
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Joda, godt poeng, Skilpadda. Jeg er bare ikke vant til at folk lager fine ting i samlebåndtempo og uten omtanke.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:12   #94
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.372
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Joda, godt poeng, Skilpadda. Jeg er bare ikke vant til at folk lager fine ting i samlebåndtempo og uten omtanke.

Nei, ikke jeg heller - men jeg er heller ikke vant til at folk kjøper gaver uten særlig mening "bare for å kjøpe noe". Min erfaring er at det ligger omtanke bak stort sett alle gaver jeg får, og jeg synes ikke det at noe er hjemmelaget nødvendigvis betyr at det ligger mer omtanke bak enn om gaven er kjøpt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:15   #95
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Jeg har noen i min omgangskrets som kan finne på å rase inn på Biltema e.l. og kjøpe et eller annet tilfeldig av plast bare for å ha en julegave. Da synes jeg heller de kan si at "jeg fant ikke den perfekte gaven til deg i år, kan jeg heller invitere deg med på kino/teater/middag"? Vi har for mange TING, rett og slett.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:30   #96
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har noen i min omgangskrets som kan finne på å rase inn på Biltema e.l. og kjøpe et eller annet tilfeldig av plast bare for å ha en julegave. Da synes jeg heller de kan si at "jeg fant ikke den perfekte gaven til deg i år, kan jeg heller invitere deg med på kino/teater/middag"? Vi har for mange TING, rett og slett.

Da er det bedre å få sliteting som hjemmestrikkede kluter har jeg fått beskjed om, så i år er det mange som får hjemmestrikkede kluter til jul av oss, luer, halser, håndkler, men det blir jo ikke samlebånd og hver ting tar mange timer å lage.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:36   #97
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.427
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

kan finne på å rase inn på Biltema e.l. og kjøpe et eller annet tilfeldig av plast bare for å ha en julegave.

Og du vet med sikkerhet at ikke Biltema-gaven ikke er valgt med omhu ?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:36   #98
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.372
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Da er det bedre å få sliteting som hjemmestrikkede kluter har jeg fått beskjed om, så i år er det mange som får hjemmestrikkede kluter til jul av oss, luer, halser, håndkler, men det blir jo ikke samlebånd og hver ting tar mange timer å lage.

Ja, altså, nå mente jeg jo ikke å nedvurdere innsatsen som ligger i hjemmestrikkede gaver heller. Mer å påpeke at det blir litt meningsløst å si at "det er bedre med en fin hjemmelaget gave enn en kjip ferdigkjøpt en", for å sette det litt på spissen.

Og jeg vet godt hvor mye jobb det kan være å lage ting selv, men det er jo ikke selvsagt at det ligge mye omtanke i dem likevel. Hvis man sitter og hekler antimakassarer eller lager dorullnisser eller maler stilleben hele høsten, fordi det er det man liker best å bruke tiden sin på, og så fordeler produksjonen på absolutt alle man kjenner, uten tanke på om vedkommende antagelig kommer til å like dem eller ikke, så er ikke det noe jeg vil kalle personlig omtanke - selv om det helt klart ligger mye arbeid i hver gave. Det var denslags jeg tenkte på da jeg sa "samlebånd" - og det er såklart å sette det på spissen, men det synes jeg det å bare slenge innom Biltema og kjøpe det første man ser er også. (Å strikke kluter og skjerf til folk som ønsker seg det, derimot, det blir jo noe helt annet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:37   #99
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.372
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Jeg kunne forresten godt tenke meg noen hjemmestrikkede grytekluter til jul. Jeg har aldri funnet noen ferdigkjøpte som er like praktiske som dem jeg strikket selv for rundt 20 år siden (i tykt, dobbelt bomullsgarn, og omtrent 25x25 cm), men de er både slitte og svidde nå og kunne trenge utskifting.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:37   #100
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.427
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

"jeg fant ikke den perfekte gaven til deg i år,

Jeg synes i grunnen det er ganske storforlangende å forvente perfekte gaver.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no