Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du å få hjemmelagede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 23:12   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker du å få hjemmelagede gaver?

Jeg liker både å gi og å få hjemmelagede gaver. Er ikke så flink til å strikke og sy, så om jeg skal lage noe blir det enten noe som er brodert, eller gjerne noe spiselig av noe slag.

De siste årene har jeg ikke laget så mange hjemmelagede julegaver, og noe av grunnen er min samboers negative holdning til slike gaver. Det er liksom ikke bra nok å gi en hjemmelaget gave. Skal man gi noe hjemmelaget så må det i så fall bli i tillegg til en kjøpt gave som er minst like gjennomtenkt og dyr som de som ikke får en hjemmelaget gave. Og da mister jeg litt lysten fordi det ikke er tid til tankevirksomhet, handling og jobbing (som student betyr ofte ekstra penger ut at jeg må jobbe noen timer ekstra i deltidsjobben den måneden) til den perfekte julegave, samt lage hjemmelagede gaver som også ser fine og presentable ut. Da går det for mye ut over tiden jeg har til å gjøre hyggelige førjulsting med familien.

Jeg lurer på om det egentlig er en litt merkelig holdning å ha, de fleste liker vel hjemmelagede gaver? Er det greit å gi bare en hjemmelaget gave, eller burde man supplere?

indie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.