|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?
Man reiser på Ikea fordi man f.eks skal ha et lite bord. Og så kommer man ned i 1. etg og vandrer rundt der og vips er handlevognen fyllt av småting som servietter, lys, lyspærer, blomster etc. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg hørt og. Du burde teste det ut SF! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
guru advisor
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsket IKEA som student. Det var gøy å innrede sin første studenthybel. Vi har PAX. Nå ser vi etter lamper, hyller, kommoder som skal holde maaange år og da har jeg lyst på noe med "mer sjel" enn IKEA. Det behøver ikke å være dyr design, men noe med funksjonalitet, varme og gjerne historie. Spisestua vår er fra besteforeldre og den gir meg mer hygge enn en IKEA-moderne som står i annenhvert hjem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg synes det er litt kjedelig å gå rundt på IKEA, og min samboer bruker alltid lengre tid der enn jeg. Ofte finner jeg ingenting, men det er fordi jeg er litt gjerrig på ting til huset. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?IKEA er gøy, synd at vi ikke har det i nærheten.
|
|
|
#8 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea og kan helt fint bruke hele dager der. Deilig med inspirasjon og det å få nye ideer!
|
|
|
#9 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg er visst ikke noe flink til å bølle. Jeg trodde faktisk ikke at noen ville la være å handle på IKEA på grunn av eierens fortid, derfor tenkte jeg det var en rasende festlig måte å skape liv i leieren på. Men det var det jo ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg digger IKEA.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker ikea. Jeg har sikkert fått i fella.
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg ble forresten überglad i går, da jeg fant en nettbutikk som har spesialsert seg på nye sofatrekk til Ikea-sofaer, også de som har gått ut av produksjon. Vips kan vår triste og nedgrisete Mysinge få en renessanse, slik at den varer til vi får større plass.
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Har du link, rajraj? Vi har en sovesofa som har hatt barn innom på daglig basis og trekket er ikke avtagbart.
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Vi har pusset opp to kjøkken og valgt fra Ikea begge gangene. Jeg har aldri noensinne måtte reise tilbake (to timer) for å hente noe. Den gangen vi manglet en dør, ble den levert på døra dagen etterpå. Det går an.
|
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea. Jeg hadde ikke hatt råd til verken møbler eller andre "enheter" til heimen om det ikke var for Ikea.
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ungene synes Ikea er så gøy. Vi har prentet inn i dem at en tur til Ikea er bedre enn en tur på tivoli. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Er det bare jeg som ikke liker IKEA? (Nå har jeg bare lest halve tråden...)
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker ikea... Bor i ett Ikea hjem med innslag av annet da, men kunne tilbrakt timer der inne |
|
|
|
![]() |
|
|