|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, men
Jeg skjønner bare ikke hvordan "den mer normale andelen"/de som ikke fremstår som gale/osv av FrP forholder seg til denne dama? Tenker de det samme, men skjønner at de ikke skal si det høyt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Du kjenner mange sånne helt normale og reflekterte folk som stemmer frp? |
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Dersom det er 25% av befolkningen som gjør det, så må jeg vel i vertfall statistisk kjenne noen. Og når jeg tenker meg om kjenner jeg faktisk en. Kjempegøy å diskutere med den dama! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Hun er smart og sånn? |
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner et par, det er gode venner av meg. Vi diskuterer dog aldri politikk, så den biten er ikke noen hindring i vennskapet vårt whatsoever (jeg kommer nemlig aldri til å stemme på det partiet). Begge er fine, reflekterte mennesker.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menDet er så morsomt å høre disse med de kloke argumentene: de kommer til |
|
|
|
|
|
#8 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg er ikke rasist, menHøres kjent ut, gitt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, men |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tøff
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menJaja ... Hva skal man si da? Blir ikke sint heller vet du. Bare veldig, veldig lattermild.
|
|
|
#11 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
:grøss:
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menhttp://www.nettavisen.no/nyheter/article2989546.ece |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menEn ekstrabonus med disse nordnorske frp'erne er jo distriktspolitikk. De bor på bittesmå steder som aldri ville ha kunnet eksistere om FRP sin distriktspolitikk skulle bli satt ut i live, men det slår dem åpenbart ikke som ulogisk å legge tid og stemmer inn i et parti som vil legge hjemstedet øde... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menÆh, pokker'n og. En gang får være den første. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Det kan være. Men det som jeg synes kjennetegner Frp-ere da, er at de er så himla forurettet. Som om livet/staten/kommunen/verden skylder dem noe som de ikke har fått.
|
|
|
#17 |
|
|
Jo, jøss. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Skal rømme
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menDet er mulig at det finnes grupperinger i FrP som er slik du beskriver der Esme, men jeg har en hel frp-stemmende svigerfamilie, og de er helt motsatt, faktisk. De er driftige folk som lever av det naturen gir (fisk og olje) samt eget entreprenørskap, butikkdrift og slike ting. De ergrer seg over alle som bare skal ha, skal ha og som bruker skattepengene DE har tjent inn. De jobber masse, og ergrer seg over alle de andre som bruker penger på uføretrygd, sykepenger og kjønnsforskning.
|
|
|
#19 |
|
Tøff
|
Ikke glem; nå er det min tur, for alle andre har fått!
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Dessuten var min far og mor med å bygge dette landet, så dermed fortjener jeg!
|
![]() |
|
|