|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg er ikke rasist, men
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Jeg har nokså fascinert gjennom flere tiår vært oppriktig interessert i å treffe intelligente frp-ere. Det hendte jeg fant en del før om årene. Da var det en del liberalister som stemte frp ut fra noen økonomiske idealer. Jeg var fremdeles ikke enig med dem, men det var i det minste ikke vanskelig å forstå at det var intelligente mennesker. De seinere åra etter at Hagen ekskluderte alle liberalistene har det vært veldig langt mellom de intelligente frp-erne. Han hadde jo Alvheim en stund, men så byttet han ut ham også mot den ikke liiiike sylskarpe Evje og etter det ble det vel mørkt. Med foreløpig topp da Siv gråt på tv fordi en eller annen bimbo var så ond å si det til noen at hun ble voldtatt av Terje Søviknes. |
|
|
|
#65 |
|
Shake it out!
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menHerregud, noen burde beskyttes mot seg selv.
|
|
|
#66 |
|
maler
|
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Asså - det er dette som er brannslukningen. Jeg sa jo dette for et par dager siden da det kom opp at de ekskluderte en dame som ble seksuelt trakassert - da sa jeg at snart sier de ett eller annet rasistisk så er den saken glemt og stemmetallet økt. |
|
|
|
#68 |
|
maler
|
Åh er det sånn det henger sammen?
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menKlart det er ekte: |
|
|
|
#70 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menApropos dette med hvorfor folk stemmer FRP. Jeg har lest et par bøker av Marsdal, og han dokumenterer ganske godt, mener jeg å huske, at FRP-velgerne rett og slett ikke er enige med FRP i storparten av deres politikk. Men de har ikke nødvendigvis har fått det med seg? Så vidt jeg husker er FRP-velgerne mest uenige med FRP i den økonomiske politikken. Gamle sosialdemokrater og fagforeningsfolk (som FRP ønsker dit peppern gror) stemmer FRP på grunn av bil, vei, innvandring, sprit og "bestemme sjæl".
|
|
|
#72 |
|
Opp og ned
|
Tror du er litt synsk.
|
|
|
#73 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
På en måte er det fint at hun får være politiker for da kommer jo galskapen frem i lyset! Vel vil det sikkert føre til noen nye tilhengere for FrP, men forhåpentligvis til et større frafall?!? Er jeg for optimistisk nå? :ønsketenkning: |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Opp og ned
|
Er lov å være opptimist. Prøver tappert jeg også.
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menDette trekker uten fnugg av tvil mange velgere til frp og skremmer neppe vekk en eneste en. |
|
|
|
#77 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Jeg skjønner bare ikke hvordan "den mer normale andelen"/de som ikke fremstår som gale/osv av FrP forholder seg til denne dama? Tenker de det samme, men skjønner at de ikke skal si det høyt? |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Du kjenner mange sånne helt normale og reflekterte folk som stemmer frp? |
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#80 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menDet er så morsomt å høre disse med de kloke argumentene: de kommer til |
|
|
|
![]() |
|
|