|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvordan kjøper du klær (til deg selv)? | |||
| Lite budsjett, handler billig (<840 kr/mnd) |
|
82 | 48,81% |
| Lite budsjett, handler dyre plagg |
|
3 | 1,79% |
| Ligger omtrent på SIFO budsjettet, handler billig |
|
13 | 7,74% |
| Ligger omtrent på SIFO-budsjette, handler dyre plagg |
|
2 | 1,19% |
| Ligger litt over SIFO-budsjettet, handler billige plagg |
|
11 | 6,55% |
| Ligger litt over SIFO-budsjettet, handler dyre plagg |
|
18 | 10,71% |
| Vesentlig mer enn SIFO-budsjettet, handler mange billige plagg |
|
5 | 2,98% |
| Vesentlig mer enn SIFO-budsjettet, handler dyrere plagg |
|
24 | 14,29% |
| dustepoll/umulig å svare |
|
10 | 5,95% |
| Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?
|
|
|
#82 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Om sko og støvletter er med i klesbudsjettet, handler jeg nok i snitt for mer enn 1000 kr. i mnd.
|
|
|
#83 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?I en periode i 2009-2010 lå jeg grundig under sifo-budsjettet. Nå ligger jeg nok over. Det går en del penger til helt nødvendige ting jeg har slitt ut, spesielt undertøy, og selv om jeg handler på Lindex blir det penger. Jeg har funnet to kjoler til grei pris i høst, støvletter på salg nå nettopp, selv om det er lite blir det fort sifo-størrelse på innkjøpene når jeg inkluderer alt stashet jeg har skaffet på sportsbutikker og H&M.
|
|
|
#84 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte et plagg til meg selv.
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 17-01-11 kl 23:34. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Passiv
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg kjøper skreddersydde jeans. Men toppen er som regel en HM-greie til 79 spenn. Behåene er skikkelige merker, skoene kan gjerne være dyre, skjørtene er som regel rimelige og kjolene også. Og veskene mine koster sjelden mer enn 200,- |
|
|
|
#86 |
|
En Som Trener
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Langt under SIFO-budsjett her.
|
|
|
#87 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg vil tro at jeg ligger omtrent på SIFO budsjettet i snitt. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg kjøper inn til meg selv et par ganger i året, når jeg føler det trengs.
|
|
|
#89 |
|
Textrovert
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg bruker i snitt under 840 kroner i måneden, ja. Det hender jeg tar en shoppingraid når jeg MÅ, men det kan gå måneder mellom hver gang.
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?
Jeg kan vel signere denne! |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg ligger vel ca på SIFO-tallet, tror jeg. Muligens under. Jeg handler ikke klær til meg selv hver måned, men har små raid innimellom. Handler billig.
|
|
|
#92 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Mitt klesbudsjett er høyst varierende. I perioder kjøper jeg en del tøy, så kan det gå måneder uten noen innkjøp i det hele tatt. Ligger nok i snitt på ca 1200-1500 i måneden, det inkluderer da sko og undertøy. Bruker nok en del på frisør/sminke/hudpleieprodukter i tillegg. Setter pris på god kvalitet og godt snitt, synes det er helt ok å betale ekstra for det. Kjøper rimeligere klær også, men prøver å heller kjøpe dyrere klær på salg. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
lykkelig
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg svarte at jeg bruker litt over SIFO og handler dyrere klær. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Svarte litt over, handler dyre plagg, OM, Malene Birger, Day, Desigual, Signal og dyre sko og vesker.
|
|
|
|
#95 |
|
Ferdiglada
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Regnskapet for 2010 viser at eg bruke mellom 2 og 3000 i klær og sko i måneden. Eg handlar stort sett i mellom/dyrtsjiktet.
|
|
|
|
#96 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Regnskapet for 2010 viser 2200 kr i mnd for ALLE i familien. Jeg tar forbehold om at jeg kan ha glemt et par kvitteringer og at noen plagg kjøpt brukt på nett ikke har kommet med, men maks 2400 på 6 personer. Jeg bruker under 840 kr i mnd og kjøper for det meste billige plagg til meg selv, men prioriterer gode sko som jeg har lenge.
|
|
|
#97 |
|
Ferdiglada
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Denne tråden inspirerte meg til å lage nok et regneark. Excel.
|
|
|
|
#98 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg svarte at jeg ligger omtrent på SIFO budsjettet og handler billige klær.
|
|
|
#99 |
|
Søt og rar
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg ligger under SIFO-budsjettet, definitivt. Stort sett nokså billige plagg, men jeg tok helt av her før jul
|
|
|
#100 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg må føle meg velkledd for å kunne fungere bra på jobb, og er veldig kresen på materialer o.l. Ligger godt over SIFO budgettet.
|
![]() |
|
|