|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin lillesøster er fire år yngre og vi kranglet en del da vi var tenåringer. I følge min mor var vi gode venner da vi var yngre. Den verste perioden var vel da jeg var 17 og hun 13, det gikk mest på lån av klær og tid på badet husker jeg. Vi er veldig gode venner nå.
|
|
|
#2 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg hadde et mer distansert forhold til mine to søstre da jeg var liten, de var hhv 10 og 11 år eldre enn meg. De flyttet jo ut og sånt lenge før meg.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre og en bror. Er 9 år mellom meg og eldste søster, 8 år til broren min så de har liksom ikke vært noe problem mens vi var yngre, er veldig nære nå og vært det siden moren min døde da jeg var 14 år.
|
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har en søster som er 3 år yngre enn meg og en som er 7 år yngre. Jeg og hun som er 3 år yngre kranglet ALLTID. Om ikke vi fant på fantestreker da... Jeg var litt mammafigur for hun som er 7 år yngre. Jeg og hun som er 3 år yngre lever litt på hver vår planet nå også, men vi kan da prate sammen. Kommer dog bedre overens med hun som er 7 år yngre. Men dette har ikke med alder å gjøre føler jeg. Det har med personligheter å gjøre.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min og jeg kranglet mye i oppveksten, men lekte mye sammen og var venner allikevel innimellom "slagene". Vi var ikke konstante fiender, liksom. Men at vi kranglet annehver dag ca - det tror jeg.
|
![]() |
|
|