Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vondt i mammahjertet. Virkelig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 15:13   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig

Jeg vil faktisk tro at jeg leder på høyesterettsjustitiarius.

Det trodde jeg nemlig i mange år at jeg hadde lyst til å bli når jeg ble stor. Jeg kunne knapt uttale ordet da jeg bestemte meg for at det var det jeg ville bli. Jeg ble ikke det.

... og jeg må da ha fortalt den historien en del ganger før, eller?

Gammel 13-05-11, 15:15   #82
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

LIllebror har for tiden dilla på "seriøst". Alt er visst seriøst kuult og seriøst vondt. Seriøst altså! Han sier det også. Søtingen.

Gammel 13-05-11, 15:17   #83
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vil faktisk tro at jeg leder på høyesterettsjustitiarius.

Beklager. Du har bare skrevet det i denne tråden.

Gammel 13-05-11, 15:30   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva det er en gang, jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 15:33   #85
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På 70-tallet var det norges lengste yrkestittel. Jeg vet ikke om det er det lenger. Ja, også er det Selveste Juristen uten at jeg helt vet hva det innebærer.

Gammel 13-05-11, 15:34   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vet du ikke hva høyesterettsjustitiarius er, altså?

:cunning:

Wiki!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 15:40   #87
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får noe diffuse smerter av å prøve å finne ut av dette søskenvognstyret, er det mammahjertet som gjør vondt?

Gammel 13-05-11, 15:42   #88
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Jeg lurer på om Tore Schei får vondt i høyesterettsjustitiariushjertet i de aller vanskeligste sakene.

Gammel 13-05-11, 15:43   #89
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det teller ikke når du slår sammen ord, noen!

"Høyesterettsjustitiarius" og "hjertet" er ingen logisk sammenkobling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 15:45   #90
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det teller ikke når du slår sammen ord, noen!

"Høyesterettsjustitiarius" og "hjertet" er ingen logisk sammenkobling.

Det var det i denne tråden altså. Virkelig. Eller kanskje du synes det er best med engelsk ordeling? Vil du at jeg skal skrive "høyesterettsjustitiarius hjertet"? Virkelig?

Gammel 13-05-11, 16:02   #91
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har blitt smittet av ", altså", og I blame Esme!

Er "altså" en lege-greie? Jeg spør av oppriktig interesse siden veilederen min på ernæringsstudiet (lege) stort settavslutter hver eneste setning med "altså", gal.

Det skal understrekes at Esme sine "altså" passer inn, og ikke i det hele tatt kan sammenliknes med nevnte veileder.

Ellers må jeg si at jeg synes noen har satt fingen på et fenomen her. :virkelig: (når kommer ikonet??).

Gammel 13-05-11, 16:05   #92
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Esme:

Jeg kan ikke med sånn søking på hva jeg har skrevet eller ikke skrevet, men hvis noen kan dokumentere at jeg har skrevet noe om mammahjertet mitt på FP, så skal de få en premie. Virkelig. (Det tror jeg gjelder virkelig også? )

Gammel 13-05-11, 16:44   #93
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvah!? Fortell!

Gammel 13-05-11, 17:05   #94
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tenker at mammahjertet er litt mer irrasjonelt enn andre hjerter.

Virkelig.

Forresten så er jeg litt fjortenårihodet når det gjelder slike uttrykk og kan fint si "liksom", "sykt" og "dødsbra" og sånt irl.

Da er vi to. Vondt i mammahjertet har jeg støtt pga. storegutten min med spesielle behov. DET gjør vondt, skikkelig vondt noen ganger.

Jeg tenker tiden før og etter barn. Det skjer en stor forandring med hjertet. Det gjør fortere vondt der.

Gammel 13-05-11, 17:06   #95
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mammahjertet - nei, jeg tror ikke jeg har brukt det ordet. Men jeg bruker gjerne setninger som "når jeg kjenner etter// dypt inn i hjertet mitt eller //fra bunnen av hjertet" Faktisk er også ett ord jeg bruker i hytt og pine - og disse setningene/ord bruker jeg gjerne når jeg er ironisk. Som f.eks. at jeg er Fryktelig skuffet over at VIF er slått ut av cupen faktisk <--- jaaaah særlig nikk

Gammel 13-05-11, 17:07   #96
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Og nei jeg gadd ikke lese hele tråden først, dere skriver så forgrømmade fort så.

Gammel 13-05-11, 17:12   #97
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

mammahjerte er en blogg, bare til opplysning.

Et utrolig teit uttrykk, for ikke å snakke om latterlig.

En som er hjertetransplantert kan si auau, vondt i hvem-sitt-hjerte-det-er,

FP-uttrykk nummer en er "og hva har du" og "i all verden" og "all den tid"
- aldri sett uttrykkene brukt så mye som her.

Gammel 15-05-11, 13:23   #98
Left
Passiv

Standard

Jeg kan finne på å si at jeg har vondt i mammahjertet, og hva har du liksom. All den tid jeg gjør det, så er jeg vel en typisk FP ér. Men, så lenger jeg ikke er en typisk FrP´er, så kjenner jeg at det er greit. Virkelig.

Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 15:55   #99
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en virkeligsynder, virkelig.

Gammel 15-05-11, 16:40   #100
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Et uttrykk som også sniker seg inn hos flere og flere er "default". Ser det nesten daglig og kan ikke huske det brukt før.

Emneord
mammahjerte, pønt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.