|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg vil faktisk tro at jeg leder på høyesterettsjustitiarius.
![]() |
![]() |
#82 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig
![]() |
#83 |
This is normal!
|
Beklager. Du har bare skrevet det i denne tråden.
![]() |
![]() |
#85 |
This is normal!
|
På 70-tallet var det norges lengste yrkestittel. Jeg vet ikke om det er det lenger. Ja, også er det Selveste Juristen uten at jeg helt vet hva det innebærer.
![]() |
![]() |
#87 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg får noe diffuse smerter av å prøve å finne ut av dette søskenvognstyret, er det mammahjertet som gjør vondt?
![]() |
#88 |
This is normal!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg lurer på om Tore Schei får vondt i høyesterettsjustitiariushjertet i de aller vanskeligste sakene.
![]() |
![]() |
#90 |
This is normal!
|
Det var det i denne tråden altså. Virkelig. Eller kanskje du synes det er best med engelsk ordeling? Vil du at jeg skal skrive "høyesterettsjustitiarius hjertet"? Virkelig?
![]() |
![]() |
#91 |
Shake it out!
|
Er "altså" en lege-greie? Jeg spør av oppriktig interesse siden veilederen min på ernæringsstudiet (lege) stort settavslutter hver eneste setning med "altså", gal.
![]() |
#92 |
Live and let live
|
![]() |
#94 |
Opp og ned
|
Da er vi to. Vondt i mammahjertet har jeg støtt pga. storegutten min med spesielle behov. DET gjør vondt, skikkelig vondt noen ganger.
![]() |
#95 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligMammahjertet - nei, jeg tror ikke jeg har brukt det ordet. Men jeg bruker gjerne setninger som "når jeg kjenner etter// dypt inn i hjertet mitt eller //fra bunnen av hjertet" Faktisk er også ett ord jeg bruker i hytt og pine - og disse setningene/ord bruker jeg gjerne når jeg er ironisk. Som f.eks. at jeg er Fryktelig skuffet over at VIF er slått ut av cupen faktisk
![]() |
#97 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkeligmammahjerte er en blogg, bare til opplysning.
![]() |
#98 |
Passiv
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg kan finne på å si at jeg har vondt i mammahjertet, og hva har du liksom. All den tid jeg gjør det, så er jeg vel en typisk FP ér. Men, så lenger jeg ikke er en typisk FrP´er, så kjenner jeg at det er greit. Virkelig. |
![]() |
![]() |
#100 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligEt uttrykk som også sniker seg inn hos flere og flere er "default". Ser det nesten daglig og kan ikke huske det brukt før.
![]() |
Emneord |
mammahjerte, pønt |
|
|