|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Star: Jeg hadde nok også tatt han for å være jente.
|
|
|
|
#2 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Star sin hadde jeg trodd var jente.Mens Barbarella syns jeg har veldig guttetrekk.
|
|
|
#4 |
|
superbruker
|
Sv: Langt hår på barn = jente?
Er det nå jeg skal bli fornærmet over at dere ikke får nikket mitt riktig?
Propella Sist redigert av Propella : 20-05-11 kl 00:40. Årsak: Hadde bommet litt... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Nå ble jeg nysgjerrig! Hva hvis dette barnet hadde tittet ned på deg fra toppen av et klatrestativ, da?
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 19-05-11 kl 18:09. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Helt nydelig gutt, som jeg hadde tatt for jente, uten å tenke to ganger en gang.
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: Her ville jeg ha tippet gutt.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa, jeg spurte Herremannen og holdt over klærne på bilde 2. Han svarte jente på begge bildene, men når han så klærne på bilde 2 så ombestemte han seg på en gang. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Re: Langt hår på barn = jente?Acsa: jeg hadde tenkt gutt på det øverste og vært litt i tvil på det nederste. Men ikke pga klatrestativet, men fordi hakepartiet ser vevrere ut på det nederste bildet slik at ansiktet kan virke mer feminint. Jeg hadde gjettet gutt der også, men spurt etter navn eller noe før jeg hadde sjansar på å si han. Klok av skade, jeg har bommet ofte nok på småbarn til at jeg er forsiktig.
|
|
|
#13 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: femåringen her har fasiten. I toppen av lekestativet er det et veldig pent menneske
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Plutten ER veldig pen. Og søt. Og alt for langt borte.
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Langt hår på barn = jente?Acsa: der lander jeg på gutt, uten at jeg kan forklare hvorfor. Men det er et veldig gutteaktig smil. Klatrestativet har ingenting med saken å gjøre.
|
|
|
#18 |
|
Tåler regn
|
Sv: Langt hår på barn = jente? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?I utgangspunktet ja, men skal jeg tiltale barnet prøver jeg alltid å se etter hint i klærne eller ansiktet. Ikke at det alltid hjelper, men stort sett. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Langt hår på barn = jente?Jeg passer ei jente med veldig kort hår, uannsett hvor mye rosa hun er kledd i så går ALLE utfra at hun er en gutt. Jeg kan ikke skjønne at hårlengden skal avgjøre kjønnet, verken på langhåret gutt eller korthåret jente. |
|
|
|
![]() |
|
|