|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Tja, jeg er vel først og fremst for tjukk, tror jeg. Da/når jeg veier 10 kg mindre har jeg ikke noen særlige problemer, tror jeg. Ellers blir vel skjorter ofte snaue rundt puppene. Og så har jeg muffinsproblematikk, men det har jo med vekta å gjøre. Trur eg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?
Den blir mindre for hver kilo, og oppstår sjeldnere/det skal mer spesielle plagg til.
|
|
|
#3 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det største problemet er jo egentlig at jeg veier for mye. Derfor sliter jeg med å finne klær som passer. For egentlig har jeg en velproporsjonert kropp, så klærne ville vært fine hvis de bare var endel større i alle retninger.
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Ja, heeelt som før blir man jo gjerne ikke, selv om jeg har vært heldig akkurat når det gjelder magen.
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Men forsåvidt, hun her har jo helt tydelig for små bukser. Problemet mitt er at selv når buksene passer, så er alt så fleskete og hengete at det blir sånn uansett, om du skjønner. Hadde jeg vært flinkere til å bruke belte hadde det hjulpet noe, men litt henger over allikevel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg kler best kjoler/tunikaer/topper med empire-liv (heter det det når man har innsvingen rett under puppene?) men de er alt for ofte for korte før sømmen dukker opp. Ergo havner det midt på puppene som heller ikke er av den store sorten, og deler de i to. Og ved å gå opp i str blir de jo bare som teltfasong, så jeg ble ustyrtelig glad da jeg oppdaget at det i år er veldig mange lange kjoler med vaffelstrikk i toppen å kjøpe rundt omkring. *hamstrer*
|
|
|
#14 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Som Kjøkken har jeg fått et bukseproblem etter hvert pga. lår og rumpe, ikke alltid like lett å få bukser som er vide nok og som samtidig ikke er for vide i livet. Regner det likvel som «one of those good problems».
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Størrelsen min er nesten alltid utsolgt. Ellers sliter jeg med mage og pupper.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Puppene er en str større enn resten av kroppen, minst. Det er ikke alltid kult. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg synes det ble bedre å kjøpe overdeler da jeg fikk orden på BH-størrelse og fant ut at Bravissimo selger klær.
|
|
|
#18 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?De lange beina er til tider et virkelig problem. Med 36 lang eller 38 i beinlengde er det ikke hver dag/uke/mnd/når jeg trenger det jeg finner en bukse som er lang nok. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg har vel egentlig ingen problemområder som gjør det vanskelig å finne klær. Jeg er relativt brystfager i forhold til kroppen, men det er stort sett uproblematisk. Unntaket kan være enkelte skjorter/bluser, spesielt om de er fasonsydde.
|
|
|
#20 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Mitt største problem er magen, den er ikke bare muffins men også 4 mnd gravid. Uten baby inni.
|
![]() |
|
|