|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Og klart jeg har spurt sambo men han har ikke peil |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Noen 40-åringer har akkurat fått seg nye ørehull og vil ha lekkert stæsj å ha i ørene.
![]() |
#84 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Forresten har jeg hatt god erfaring med å spørre etter hjelp på polet. Men det hjelper å vite litt om mottagerens smak. Min mor vil for eksempel ha ting med lite, lite syre. Noen liker de tunge, eikede vinene, andre vil ha det lettere og fruktigere. Noen liker ikke engang chanpagne!
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg kan forresten ikke tro annet enn at alle i verden vil bli lykkelige av sånn veske som Anda har. :ønskermegveldig: |
![]() |
![]() |
#86 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Du kan jo bruke den til cannabisstiklinger?
Skal du ha fjortisvin i den, Kasia? Du er jo veldig veldig ung.
![]() |
#87 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Få se på disse veskene dere snakker om nå da! : på utkikk etter ny: |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!For å være seriøs: På min liste står det Unicefgaver, nedlastbare lydbøker (MP3), et par boktitler, flaggstang(!), liljeløk + at noen graver et fint bed til meg, sangtimer, garn, vin, "spesialmat" (lokale spesialiteter etc), kaffebønner til espressomaskinen, smykkesett fra Panduro, Trollbeads, planter til hagen inkludert planting, sangtimer, sykurs osv. Jeg er over 40 år. Jeg tror det mest om interesser og mennesketype, mindre om alder. Men jeg husker veldig godt hvordan det var å være i 20 åra og synes at alle som var over 30 (eller 28) var urgamle. Sist redigert av banana : 26-10-11 kl 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
kamerat
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg ønsker meg tur til New York med innkvartering på Library Hotel, men jeg er jo bare skarve 37.
![]() |
#90 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg blir førti til neste år og kunne godt tenke meg en Garmin Montana, men det er litt for dyrt for svigerdøtre så jeg ville nøyd med meg å si at et beige skjerf står nederst i hele verden over hva jeg ønsker meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Banana: Genialt! En gartner!! DET ønsker jeg meg!
![]() |
#93 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ang gartner og hage. Her er klær mm fra "Garden Girl" http://www.gardengirl.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Akkurat en sånn veske er det jeg er ute etter! Men det er jo umulig å finne. Jeg kunne betalt mye for en veske som oppfyller alle disse kravene, altså. (Evt ønsket meg den til 40 årsdagen, som er mindre enn et år unna.) Hva slags veske er det CD har? (Hun vil kanskje ikke at det skal røpes; med ett er det den nye FP-vesken.)
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Altså, jeg har hatt 40-årsbursdag, så dette kan jeg svare på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg syntes jeg fant en sånn veske da jeg fant denne. Men man har jo ikke nødvendigvis samme smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Den var fantastisk, banana! Men finnes den i svart? Det må være svart, nemlig.
![]() |
#100 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg liker bridgeblanding. Har passert 40. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|