|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!Hei, jeg heter Retz og er snart 60. Jeg liker å klatre i fjell, ligge i telt og er litt sånn adrenalinjunkie. Jeg liker også rotter og krypdyr, jeg har en cannabisplante i hagen - den døde riktignok for en uke siden - og jeg samler på hasjpiper. Jeg er for polygami og jeg elsker marsvin, fisking og profesjonell sykkelsport. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Konsert ja - Rammstein eller Thåstrøm! Jeg hadde elsket det! |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 40 og får milde latterkuler av Rammstein (takket faktisk nettopp nei til gratis konsertbillett) og vet ikke hvem Thåstrøm er. :forwhatitsworth: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Mens jeg skal på Czardasfyrstinnen i morgen og har allerede kjøpt billetter til Anne Sophie Mutter i september 2012. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Når, du er vel førti og et halvt du da. Det blir litt annerledes altså. |
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg elsker bridgeblanding og har en rød kopp med hvite prikker fra Green Gate. Men så er jeg 45 snart også.
|
|
|
#11 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: 40årsdag, hjelp?!Hadde noen gitt meg et skjerf (attpåtil i beige
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Denne var jo kjempefin. Ville hatt den i lilla eller mørk rosa.
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 40årsdag, hjelp?!Opplevelser er også fint, konsertbilletter, teater osv, eller medlemskap i DNT? Snowboardkurs? Vinkurs? Men da må du kjenne henne litt da, så det ikke blir helt bom. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er ikke noen fjortis altså selv om jeg ikke kjenner så mange på 40!! Men jeg vet jo at jeg ikke vet så mye om vin etc. Så det var derfor jeg spurte! Men takk til de som har svart ordentlig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: 40-årsdag, hjelp?!
Dette er unødvendig, synes jeg.
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!Og klart jeg har spurt sambo men han har ikke peil |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Noen 40-åringer har akkurat fått seg nye ørehull og vil ha lekkert stæsj å ha i ørene.
|
|
|
#20 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Akkurat en sånn veske er det jeg er ute etter! Men det er jo umulig å finne. Jeg kunne betalt mye for en veske som oppfyller alle disse kravene, altså. (Evt ønsket meg den til 40 årsdagen, som er mindre enn et år unna.) Hva slags veske er det CD har? (Hun vil kanskje ikke at det skal røpes; med ett er det den nye FP-vesken.)
|
![]() |
|
|