Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

40-årsdag, hjelp?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 16:19   #81
mamsen91
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
mamsen91 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 40årsdag, hjelp?!

Og klart jeg har spurt sambo men han har ikke peil

mamsen91 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:23   #82
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamsen91, her.

Og klart jeg har spurt sambo men han har ikke peil

Da kan han jo spørre sin far/hennes mann

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:27   #83
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen 40-åringer har akkurat fått seg nye ørehull og vil ha lekkert stæsj å ha i ørene.

Og noen har lett i mange år etter den PERFEKTE vesken som ikke er for damete og ikke for businessaktig og er litt kul og rocka og morsom kanskje, men likevel må passe til jobb og ha plass til både pc og litt papirer. En sånn som den Candy Darlig har.

Noen kjøper seg aldri pynteting, vaser og stæsj selv, og kan tenke seg litt i den gata av folk som har peiling og kjøper fine ting.

Noen kjøper vinen sin på tax-free-en selv.

Noen elsker sjokolade, særlig rare, nye smaker, som den mørke med havsalt som hun fikk smake av Toffskij en gang! Noen hater derimot nøtter. Usj.

Noen får altfor sjelden somlet seg til å gå på teater og konserter, og kunne trengt et dytt bak i form av billetter til den slags.

Og noen fniser litt av at denne tråden ble handlende om hvor UTROLIG lite gamlisaktige folk er, bare fordi de er 40. De går på rockekonserter og alt mulig, så TENK!

Gammel 26-10-11, 16:28   #84
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten har jeg hatt god erfaring med å spørre etter hjelp på polet. Men det hjelper å vite litt om mottagerens smak. Min mor vil for eksempel ha ting med lite, lite syre. Noen liker de tunge, eikede vinene, andre vil ha det lettere og fruktigere. Noen liker ikke engang chanpagne!

Gammel 26-10-11, 16:37   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan forresten ikke tro annet enn at alle i verden vil bli lykkelige av sånn veske som Anda har. :ønskermegveldig:

Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 18:00   #86
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Glasskål my ass.

Du kan jo bruke den til cannabisstiklinger?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Denne var jo kjempefin. Ville hatt den i lilla eller mørk rosa.

Skal du ha fjortisvin i den, Kasia? Du er jo veldig veldig ung.

Det bikket fort over i krampeungdommelighet, her, ja!

Men du, HI, har du et godt forhold til stesvigermoren din? I såfall måtte jo en sånn tøysegave som Divine fikk være topp! Gaveeske med kamferdrops, mokkabønner, lesebriller (sånne billige fra -nille i + 0,2) og Gjendekjeks, kokekaffe, svisker og en liten flaske søt portvin.

Og et kort hvor det står: Du blir ikke yngre!"

Gammel 26-10-11, 18:03   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få se på disse veskene dere snakker om nå da! : på utkikk etter ny:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 18:32   #88
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

For å være seriøs: På min liste står det Unicefgaver, nedlastbare lydbøker (MP3), et par boktitler, flaggstang(!), liljeløk + at noen graver et fint bed til meg, sangtimer, garn, vin, "spesialmat" (lokale spesialiteter etc), kaffebønner til espressomaskinen, smykkesett fra Panduro, Trollbeads, planter til hagen inkludert planting, sangtimer, sykurs osv. Jeg er over 40 år. Jeg tror det mest om interesser og mennesketype, mindre om alder. Men jeg husker veldig godt hvordan det var å være i 20 åra og synes at alle som var over 30 (eller 28) var urgamle.

Sist redigert av banana : 26-10-11 kl 20:47.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 18:35   #89
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg tur til New York med innkvartering på Library Hotel, men jeg er jo bare skarve 37.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 18:42   #90
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir førti til neste år og kunne godt tenke meg en Garmin Montana, men det er litt for dyrt for svigerdøtre så jeg ville nøyd med meg å si at et beige skjerf står nederst i hele verden over hva jeg ønsker meg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 18:57   #91
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Banana: Genialt! En gartner!! DET ønsker jeg meg!

(Og så glemte jeg: Gavekort på spabehandlinger og sånt, men da må man sjekke om mottakeren liker den slags)

Gammel 26-10-11, 19:06   #92
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Min tanke også. She woke up a monster.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:12   #93
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ang gartner og hage. Her er klær mm fra "Garden Girl" http://www.gardengirl.no/
Enhver flott dame på 40 må ta seg ut når hun holder på i hagen Fikk lekre hansker i bursdagsgave for å ha i hagen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:16   #94
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen 40-åringer har akkurat fått seg nye ørehull og vil ha lekkert stæsj å ha i ørene.

Og noen har lett i mange år etter den PERFEKTE vesken som ikke er for damete og ikke for businessaktig og er litt kul og rocka og morsom kanskje, men likevel må passe til jobb og ha plass til både pc og litt papirer. En sånn som den Candy Darlig har.

Akkurat en sånn veske er det jeg er ute etter! Men det er jo umulig å finne. Jeg kunne betalt mye for en veske som oppfyller alle disse kravene, altså. (Evt ønsket meg den til 40 årsdagen, som er mindre enn et år unna.) Hva slags veske er det CD har? (Hun vil kanskje ikke at det skal røpes; med ett er det den nye FP-vesken.)

Andre nesten-40 åringer har forøvrig begynt å bruke øredobber igjen, etter å ha sluttet som 16 åring. Hullene var der fremdeles! Og jeg har funnet tre nydelige par på Fine ting!

Gammel 26-10-11, 19:22   #95
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Altså, jeg har hatt 40-årsbursdag, så dette kan jeg svare på.

Svaret er jo egentlig enkelpenkelt (...på en måte tror jeg at det er svaret på alt!): man trenger en Buck.

Det var Flubby som nevnte Buck i en tråd og jeg føler jo at noe mangler i mitt 40-årige liv - og jeg er helt sikker på at det er Buck!

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

BluRay spillere har jo blitt billige, og en slik trenger alle Og nå har det akkurat kommet en samleboks på BluRay med Star Wars.

Eller så kan man jo få tak i Buck the Singing Deer

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:56   #96
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Haha, jeg prøvde å billedgoogle one track minded, og da kom dette bildet opp!

Gammel 26-10-11, 20:50   #97
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Akkurat en sånn veske er det jeg er ute etter! Men det er jo umulig å finne. Jeg kunne betalt mye for en veske som oppfyller alle disse kravene, altså. (Evt ønsket meg den til 40 årsdagen, som er mindre enn et år unna.) Hva slags veske er det CD har? (Hun vil kanskje ikke at det skal røpes; med ett er det den nye FP-vesken.)

Andre nesten-40 åringer har forøvrig begynt å bruke øredobber igjen, etter å ha sluttet som 16 åring. Hullene var der fremdeles! Og jeg har funnet tre nydelige par på Fine ting!

Jeg syntes jeg fant en sånn veske da jeg fant denne. Men man har jo ikke nødvendigvis samme smak.

Gammel 26-10-11, 20:57   #98
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg syntes jeg fant en sånn veske da jeg fant denne. Men man har jo ikke nødvendigvis samme smak.

Den var fantastisk, banana! Men finnes den i svart? Det være svart, nemlig.

Gammel 26-10-11, 21:12   #99
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Den var fantastisk, banana! Men finnes den i svart? Det være svart, nemlig.

Jupp! Men jeg kjøpte min i Nederland, vet ikke om du får den i Norge.

Gammel 26-10-11, 21:48   #100
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker bridgeblanding. Har passert 40.

Fashionistasykkeldamer handler på

Www.sykkelpikene.no

Ellers er det ingenting som sier " jeg er glad i deg" som et par brodder ( har det au )

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.