Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

40-årsdag, hjelp?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 19:16   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40årsdag, hjelp?!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen 40-åringer har akkurat fått seg nye ørehull og vil ha lekkert stæsj å ha i ørene.

Og noen har lett i mange år etter den PERFEKTE vesken som ikke er for damete og ikke for businessaktig og er litt kul og rocka og morsom kanskje, men likevel må passe til jobb og ha plass til både pc og litt papirer. En sånn som den Candy Darlig har.

Akkurat en sånn veske er det jeg er ute etter! Men det er jo umulig å finne. Jeg kunne betalt mye for en veske som oppfyller alle disse kravene, altså. (Evt ønsket meg den til 40 årsdagen, som er mindre enn et år unna.) Hva slags veske er det CD har? (Hun vil kanskje ikke at det skal røpes; med ett er det den nye FP-vesken.)

Andre nesten-40 åringer har forøvrig begynt å bruke øredobber igjen, etter å ha sluttet som 16 åring. Hullene var der fremdeles! Og jeg har funnet tre nydelige par på Fine ting!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.