|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Åååå, vesketøfler!! Det hadde jeg elsket å få i gave. Skal jammen ønske meg det.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Joda, godt poeng, Skilpadda. Jeg er bare ikke vant til at folk lager fine ting i samlebåndtempo og uten omtanke.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?
Nei, ikke jeg heller - men jeg er heller ikke vant til at folk kjøper gaver uten særlig mening "bare for å kjøpe noe".
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Jeg kunne forresten godt tenke meg noen hjemmestrikkede grytekluter til jul.
|
|
|
#5 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sånne her ?
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
For eksempel.
|
|
|
#7 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
De er ull ja. Så tykke at du kan løfte hva som helst av varme ting med de.
|
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Jeg tenkte alle skulle få perfekte gaver i år. Stillebenproduksjonen er i gang.
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Måtte google, og dette var faktisk det perfekte stilleben:
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Ugh! Jeg hater foukset på verdi! Mamma er overfokusert på verdi og hvor mye ting koster. Jeg hater å få høre hvor dyrt det hun kjøpte var. Hun er også en sånn som kjøper noe bare for å kjøpe noe, omtanken i gaven blir helt borte på veien, og fokuset blir helt skrudd. Alt blir stress og plikt og ugh!
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Skilpadde, du har nevnt skjerf et par ganger nå, så fortell meg hvilken farge du vil ha så skal jeg strikke et til deg. I fordi-du-er-fin-presang. |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Her sto det jammen om mykje, men det eg vil seie er at eg vert veldig glad for heimelaga gåver!
|
|
|
#16 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?Har blitt veldig glad for mange av de hjemmelagde gavene jeg har fått opp gjennom årene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som i at du skulle ønske de ikke hadde gjort det, eller som i at du syns det er hipp som happ med pyntet/upyntet konfekteske?
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg for min del ville antagelig føle at det var bortkastet arbeid på noe som varer så kort, og så er det absolutt en mulighet for at jeg ikke ville synes det var så veldig dekorativt heller. (På den annen side, hvis folk skal scrappe ting til meg, er det greit om de lager noe som det er meningen at skal være midlertidig og kastes etterpå, så trenger jeg ikke å ha det liggende i et skap i årevis og få et snev av dårlig samvittighet hver gang jeg ser det ...)
|
|
|
#19 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har og hivd den når sjokoladen er spist, altså, ingen sparer vel på slikt?
|
![]() |
|
|